Мога ли да резервирам всякакви продукти чрез уебсайта ?
Някои продукти на уебсайта могат да бъдат закупени само чрез поръчка. Те не се поддържат в наличност в нашите физически магазини и следователно не могат да бъдат резервирани. Всеки отделен продукт е ясно обозначен, че може да бъде закупен само чрез поръчка.

Как ще разбера дали продуктът е наличен в магазина?
Намерете продукта, който желаете да резервирате и кликнете върху линка "Резервирай онлайн и вземи в магазина". Би трябвало да можете да видите количеството на склад във всеки избран магазин.

Трябва ли да заплатя онлайн или на място в магазина?
Плащането на резервация Кликни & Вземи се извършва на място в магазина.

Кога продуктите ми ще са готови за вземане?
В рамките на 1 час след като направите резервация на JYSK.bg, ще получите имейл и SMS, с които ще Ви информираме, че Вашата поръчка е готова да бъде взета.

Кога продуктите ми ще са готови за вземане, ако резервацията е направена извън работното време на магазина?
Резервации, направени извън работното време на магазина се обработват веднага след отварянето на магазина. След като служители на магазина подготвят Вашите продукти, ще бъдете уведомени чрез имейл и SMS.

От кого ще трябва да взема продуктите си?
За да получите продуктите си просто попитайте служител от екипа на магазина.

Какво е необходимо да нося при вземането на моите продукти?
За да получите продуктите си е необходимо да покажете потвърждение на Вашата резервация. Можете да разпечатате потвърждението или да покажете имейла или SMS-а, който сте получили на Вашия мобилен телефон.

Кога най-късно мога да взема продуктите си?
Вашите артикули ще бъдат запазени до края на следващия работен ден, в рамките на работното време на магазина. Ако, например, резервирате продукт в понеделник, можете да го вземете най-късно във вторник преди края на работното време или до изтичане на 48-часовия срок.

Важат ли условията за връщане на стоки за артикули закупени чрез Кликни & Вземи?
Да, когато правите покупки чрез Кликни & Вземи, гаранционните условия са същите като при обикновена покупка.

Мога ли да откажа направена резервация?
В потвърждението, което ще получите по имейл се съдържа линк, чрез който можете да откажете резервацията си.

Възможно ли е да няма наличност на артикул, който съм резервирал?
За съжаление може да се случи резервиран артикул да не е в наличност в магазина. В този случай, служител от персонала в магазина ще Ви съдейства.

Към кого трябва да се обърна при условие, че имам въпроси различни от посочените?
За други въпроси можете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти на 02 474 45 46 или чрез формата тук