Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна

Поради повишения обем от онлайн поръчки е възможно сроковете за доставка да бъдат удължени с до 5 дни (5 до 10 работни дни). Благодарим Ви, че пазарувате при нас!

Транспорт и доставка

Ако имате някакви въпроси относно нашите доставки, ще се радваме да помогнем. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с Обслужване на клиенти.

Общи

Къде мога да открия номера за проследяване на моята поръчка?

+
Когато създадете своята поръчка, ще получите съобщение от нашия склад с потвърждение на поръчката както и референтен номер за проследяване и допълнителна информация.

Можете да се свържете с JYSK Обслужване на клиенти, за да получите повече информация за поръчката си. Необходимо е да продиктувате номера на поръчката за справка. 

 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Мога ли да поръчам артикули и да ги платя в магазина?

+
Можете да резервирате артикули онлайн и да ги вземете от магазина като ги заплатите на място. Ние наричаме тази опция „Кликни и вземи”. Открийте артикула, който желаете да закупите и натиснете бутона вдясно „Резервирай онлайн и вземи в магазина”.
 
Вашата поръчка се пази от момента, в който получите потвърждение от магазина и в рамките на текущия и следващите 2 работни дни.
Когато магазинът приготви Вашата поръчка, ще бъдете уведомени чрез email и SMS. Ще получите уведомление от страна на магазина в рамките на 30 мин. от изпращане на Вашата заявка.
 
Моля имайте предвид, че част от артикулите се предлагат само онлайн, а други само във физическите магазини. Тази информация ще бъде упомената на страницата на всеки отделен артикул.

Ако желаете да направите онлайн поръчка, а не резервация, с избор на доставка до физически магазин, то тогава не разполагате с опция за заплащане на поръчката в магазина, а само с опция за предплащане с карта. Необходимо условие за поръчката е общата й стойност да бъде над 100 лв.

 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Получих грешни артикули – какво трябва да направя?

+
Ако JYSK достави грешни артикули вместо тези, които сте поръчали на JYSK.bg, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.

JYSK ще покрие всички разходи свързани със замяната на грешния артикул и ще получите новия отново до адреса, посочен в поръчката Ви. Грешният артикул ще бъде изтеглен при доставката на новия.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.