FAQ

Frequently Asked Questions (FAQ's)

1. Доставка
Кога ще пристигне моята поръчка?
Мога ли да върна своите артикул(и) в магазините на JYSK?
Мога ли да поръчам артикули онлайн и да ми бъдат доставени в магазин на JYSK?
Възможно ли е артикулите да ми се доставят извън България?
Мога ли да откажа част от своя поръчка?
Мога ли да добавя още артикули към поръчка, която вече съм направил в JYSK.bg?

2. Плащане
Какви начини на плащане има в JYSK.bg?

3. Потвърждение на поръчка
Наред ли е моята поръчка? Защо не съм получил своето потвърждение на поръчка?

4. Карти за подарък
Мога ли да използвам своята JYSK карта за подарък да пазарувам в JYSK.bg?
Мога ли да закупя JYSK карта за подарък в JYSK.bg?

5. Гаранция за цена
Предлага ли JYSK гаранция за цена и какво покрива тя?

6. Продукти
Мога ли да закупя онлайн същите артикули, като тези, предлагани във вашите физически магазини?
Какво трябва да знам, когато си купувам легло?
Каква е разликата между BASIC, PLUS и GOLD?


1. Доставка
Кога ще пристигне моята поръчка?
Срокът за доставка на артикулите е 9-15 дни. Транспортната фирма ще се свърже с вас по телефона да уточни датата за доставка,а в самия ден, ще ви даде конкретна информация за интервала от време, в което ще ви доставят продуктите. 

Можете да използвате номера за проследяване на пратката (линк към него ще откриете във вашата фактура, получена по e-mail), за да проследите статуса на доставка на вашата поръчка.

Мога ли да върна своите артикул(и) в магазините на JYSK?
Да, можете да върнете своите артикул(и) в нашите физически магазини по всяко време, ако съжалите за своята покупка - или просто ако желаете да смените артикула. Тази политика се отнася за всички артикули, закупени онлайн. Повече за вашето право на отказ можете да прочетете в раздел обслужване клиенти.

Мога ли да поръчам артикули онлайн и да ми бъдат доставени в магазин на JYSK?
Не, не може да поръчате артикули в JYSK.bg и да ви се доставят за получаване в някой от нашите физически магазини. Все пак, когато пазарувате във физическите магазини, можете да поръчате артикули (например матраци), които да вземете от този магазин.

Възможно ли е артикулите да ми се доставят извън България?
Не, артикули не могат да ви бъдат доставяни до адрес извън България. Доставяме единствено в България.

Мога ли да откажа част от своя поръчка?
Да, можете да откажете както отделни артикули от вашата поръчка, така и цялата си поръчка - всичко, което трябва да направите, е да се свържете с Обслужване на клиенти  на телeфон: +359 2 4925542, или да ни пишете  на  jyskbg@jysk.com  (моля, не забравяйте да посочите вашия номер на поръчка).

Мога ли да добавя още артикули към поръчка, която вече съм направил в JYSK.bg?
Не, за съжаление това не е възможно. Трябва или да направите нова поръчка в JYSK.bg, или да ни кажете да изтрием вашата първоначална поръчка, за да можете да направите нова поръчка онлайн. По този начин няма да платите за доставка 2 пъти. Ако желаете да изтриете дадена поръчка, можете да се свържете с Обслужване на клиенти на телефон +359 2 4925542 или да ни пишете тук jyskbg@jysk.com (моля, не забравяйте да посочите вашия номер на поръчка).

2. ПЛАЩАНЕ
Какви начини на плащане има в JYSK.bg?
Можете да платите артикулите, закупени в JYSK.bg, чрез   дебитни / кредитни  карти, посочени по-долу. Възможно е също да платите и в брой при доставката:

Visa / Visa Electron / Maestro Card / Master Card

3. ПОТВЪРЖДЕНИЕ НА ПОРЪЧКА
Наред ли е моята поръчка? (Защо не съм получил своето потвърждение на поръчка?)
Вашето потвърждение на поръчка може погрешно да бъде класифицирано като спам от СПАМ филтъра на вашата електронна поща. Правим всичко по силите си да предотвратим вашето потвърждение на поръчка да бъде класифицирано като СПАМ, но това трудно може да се избегне в 100% от случаите, тъй като изпращаме потвърждения до много различни е-mail  адреси. Опитайте да проверите СПАМ папката на своята пощенска кутия. Ако вашето потвърждение на поръчка се е озовало там, можете да го маркирате като НЕ СПАМ. Така при следващото получаване на потвърждение на поръчка, то ще пристигне директно във вашата пощенска кутия.

4. КАРТИ ЗА ПОДАРЪК
Мога ли да използвам своята JYSK карта за подарък да пазарувам в JYSK.bg? 
Не, за съжаление към момента не можете да ползвате JYSK карти за подарък при пазаруване в JYSK.bg.

Мога ли да закупя JYSK карта за подарък от JYSK.bg?
Не, за съжаление към момента не можете да закупувате JYSK карти за подарък от JYSK.bg.

5. ГАРАНЦИЯ ЗА ЦЕНА
Предлага ли JYSK гаранция за цена и какво покрива тя? Да, имаме политика за гаранция на цена. Ако закупите артикул, а по-късно откриете, че той се рекламира на по-ниска цена в JYSK, било то в JYSK.bg или в някой от нашите физически магазини, ние ще ви възстановим разликата. Нашата гаранция за сигурна цена не се отнася за градински мебели и декорации, изложени модели или Коледни артикули след края на сезона. Също така изключение са откриванията на нови магазини , тъй като тогава се правят специални кампании, които са активни само за съответния магазин. Нашата гаранция важи до 30 дни от датата на закупуване на стоката и само срещу представена фактура.

6. ПРОДУКТИ
Мога ли да закупя онлайн същите артикули, като тези, предлагани във вашите физически магазини?
Продуктите и цените в JYSK.bg са същите, като тези във физическите магазини JYSK. Все пак, един малък брой артикули могат да бъдат закупени единствено в нашите магазини, докато други артикули може да се предлагат единствено в JYSK.bg - в такъв случай това ще бъде ясно указано на артикулите.

Какво трябва да знам, когато си купувам легло?
Когато си купувате легло (или това, което е известно като "рамка за легло"), не трябва да забравите да си купите основа за легло с летви и матрак за леглото. Повечето от нашите легла не включват основа за легло с летви и матрак, но някои легла включват. Тази информация се представя на продуктовата страница на конкретното легло.

Каква е разликата между BASIC, PLUS и GOLD?
Голям брой от нашите основни продукти, като матраци, завивки, възглавници, чаршафи и кърпи  са разделени на BASIC, PLUS и GOLD.

Това просто означава, че имаме по нещо за всеки бюджет:

Ако търсите продукт с добра стойност за цената си, трябва да изберете продукт с етикет BASIC.

Ако търсите по-богат избор и добро качество на разумна цена, трябва да изберете продукт с етикет PLUS.

Ако търсите продукти с отлично качество, изработени от най-добри материали, за които да не трябва да платите цяло състояние, следва да изберете продукт с етикет GOLD.