Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна

 

 

Допълнителна информация

Какво прави JYSK в настоящата ситуация?

Ръководството на JYSK следи отблизо ситуацията, както в локален, така и в интернационален план. Стремим се да сме постоянно в съгласие с настоящето законодателство и следваме препоръките на ръководните органи.

Отворени ли са магазини JYSK?

Да, част от магазини JYSK продължават да работят. Разбира се, при промяна на ситуацията ще публикуваме промените моментално.

Какво правим, за да предпазим служителите си?

Нашите колеги в магазините са получили подробни инструкции за това как да мият ръцете си, да спазват необходимата дистанция един от друг и от клиентите. Освен това често използваните повърхности се почистват редовно.

Защо все още получавате пари в брой в магазините?

Ако клиентите имат възможност, ние ги окуражаваме да използват безконтактно плащане с карта. Но все още приемаме плащания в брой от клиентите, които предпочитат този метод или това е единственият вариант за тях. Разбира се, с всички необходими мерки.

Какво могат да направят клиентите, които не искат да посетят физически магазин?

Нашите служители следват стриктно препоръките за хигиена на работното място, за да намалят риска от зараза в магазините. Но ако все още не искате да посетите физически магазин JYSK в настоящата ситуация, Ви предлагаме да пазарувате онлайн на JYSK.bg, където ще намерите още по-богат асортимент от любимите скандинавски артикули.

Защо JYSK изпраща имейли и публикува постове, насърчаващи хората да посетят физическите магазини?

Нашите кампании са планирани предварително с месеци. Материалите, които виждате и четете сега, не са планирани в съответствие с настоящата ситуация.