Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна

Намаления до 60% на всичко за по-добър сън! 

Всички оферти

Информация за забавени поръчки

Уважаеми клиенти,

През месец април и май обемът на създадените онлайн поръчки беше многократно увеличен в сравнение с регулярния обем поръчки, които се подават за обработка към централния ни склад в Полша. Извънредното положение, затварянето на физическите ни магазини, както и предпочитанието на много клиенти да пазаруват онлайн доведе до невъзможност за изпълнение и спазване на стандартните срокове за доставка от 7 до 12 работни дни.

Поради тази причина информирахме клиентите си за очаквано забавяне на техните доставки със съобщение на сайта ни, както и в страницата ни във фейсбук. Променихме и официалните срокове за доставка на новосъздадените поръчки от 15 до 20 работни дни (изключвайки уикендите и официалните празници).

Складът в Полша, както и този на куриерската фирма в България работят на пълен капацитет, 24-часови извънредни смени и приемът и обработката на поръчки не е спирал. 

От понеделник и до средата на седмицата - 01.07 ще се обработват и доставят всички все още недоставени поръчки, получени в България с камионите, изпратени в периода 12.05-22.05, а до края на седмицата - 03.07 – ще се доставят всички все още недоставени поръчки, приети в България с камионите, изпратени в периода 26.05-09.06. В момента, в който поръчката се обработи в склада на куриера, ще получите автоматичен СМС с дата на доставка за следващия работен ден.

Още веднъж се извиняваме за извънредното удължаване на сроковете за доставка на поръчките, създадени по време на извънредното положение. Благодарим за търпението и разбирането Ви. Спокоен и хубав ден!

Екип JYSK

 

Допълнителна информация

Какво прави JYSK в настоящата ситуация?

Ръководството на JYSK следи отблизо ситуацията, както в локален, така и в интернационален план. Стремим се да сме постоянно в съгласие с настоящето законодателство и следваме препоръките на ръководните органи.

Отворени ли са магазини JYSK?

Да, част от магазини JYSK продължават да работят. Разбира се, при промяна на ситуацията ще публикуваме промените моментално.

Какво правим, за да предпазим служителите си?

Нашите колеги в магазините са получили подробни инструкции за това как да мият ръцете си, да спазват необходимата дистанция един от друг и от клиентите. Освен това често използваните повърхности се почистват редовно.

Защо все още получавате пари в брой в магазините?

Ако клиентите имат възможност, ние ги окуражаваме да използват безконтактно плащане с карта. Но все още приемаме плащания в брой от клиентите, които предпочитат този метод или това е единственият вариант за тях. Разбира се, с всички необходими мерки.

Какво могат да направят клиентите, които не искат да посетят физически магазин?

Нашите служители следват стриктно препоръките за хигиена на работното място, за да намалят риска от зараза в магазините. Но ако все още не искате да посетите физически магазин JYSK в настоящата ситуация, Ви предлагаме да пазарувате онлайн на JYSK.bg, където ще намерите още по-богат асортимент от любимите скандинавски артикули.

Защо JYSK изпраща имейли и публикува постове, насърчаващи хората да посетят физическите магазини?

Нашите кампании са планирани предварително с месеци. Материалите, които виждате и четете сега, не са планирани в съответствие с настоящата ситуация.