Допълнителна информация
- Какво прави JYSK в настоящата ситуация?
-
Ръководството на JYSK следи отблизо ситуацията, както в локален, така и в интернационален план. Стремим се да сме постоянно в съгласие с настоящето законодателство и следваме препоръките на ръководните органи.
- Отворени ли са магазини JYSK?
-
Да, част от магазини JYSK продължават да работят. Разбира се, при промяна на ситуацията ще публикуваме промените моментално.
- Какво правим, за да предпазим служителите си?
-
Нашите колеги в магазините са получили подробни инструкции за това как да мият ръцете си, да спазват необходимата дистанция един от друг и от клиентите. Освен това често използваните повърхности се почистват редовно.
- Защо все още получавате пари в брой в магазините?
-
Ако клиентите имат възможност, ние ги окуражаваме да използват безконтактно плащане с карта. Но все още приемаме плащания в брой от клиентите, които предпочитат този метод или това е единственият вариант за тях. Разбира се, с всички необходими мерки.
- Какво могат да направят клиентите, които не искат да посетят физически магазин?
-
Нашите служители следват стриктно препоръките за хигиена на работното място, за да намалят риска от зараза в магазините. Но ако все още не искате да посетите физически магазин JYSK в настоящата ситуация, Ви предлагаме да пазарувате онлайн на JYSK.bg, където ще намерите още по-богат асортимент от любимите скандинавски артикули.
- Защо JYSK изпраща имейли и публикува постове, насърчаващи хората да посетят физическите магазини?
-
Нашите кампании са планирани предварително с месеци. Материалите, които виждате и четете сега, не са планирани в съответствие с настоящата ситуация.