Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна

 

Информация относно коронавирус и магазини JYSK


Зелени дни в JYSK с намаления до 65% и БЕЗПЛАТЕН транспорт на всички онлайн поръчки! 

 

Всички оферти
 

Информация за затворени магазини JYSK поради коронавирус

Уважаеми клиенти и приятели,

Министъра на здравеопазването промени заповедта (РД-01-124/13.03.2020). С новата заповед се ограничава посещението само на магазини тип МОЛ. Съответно всички останали магазини JYSK следва да отворят за клиенти.

Засегнатите магазини JYSK са:

За момента онлайн поръчки продължават да бъдат изпънявани.

Важно:

Клиентски поръчки в магазините:

Поради ситуацията на извънредно положение в страната, както и в други държави от Европейския съюз, моля, имайте предвид, че е възможно забавяне на изпълнението на Вашите клиентски поръчки във физическите ни магазини. Срокът, който е посочен в служебните бонове, получени на касата в магазините, може да бъде просрочен и удължен, за което предварително се извиняваме. Всеки от Вас ще бъде своевременно уведомен чрез SMS или телефонно обаждане, когато артикулите по поръчката му са доставени в магазина.

Клиентски поръчки в онлайн магазина на JYSK.bg:

Поради усложнената обстановка по граничните пунктове на Полша, където се намира Централният склад, обслужващ онлайн магазина на JYSK, както и големия обем онлайн поръчки е възможно забавяне на Вашите доставки. Към момента доставките се изпълняват в обозначения срок (7 – 12 работни дни), но в периода до 20.04 е вероятно тяхното забавяне с до 7 дни. Ще получите SMS от куриерската фирма един ден преди датата на доставка.

За повече информация след изтичане на посочения срок, можете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти на 02/474 45 46 или чрез имейл на jyskbg@jysk.com.

Важно е освен собственото си здраве да пазим и това на хората, с които общуваме!

Нека бъдем отговорни за действията си!

Пазете се и до нови срещи!

Екип "JYSK"

Допълнителна информация

Какво прави JYSK в настоящата ситуация?

Ръководството на JYSK следи отблизо ситуацията, както в локален, така и в интернационален план. Стремим се да сме постоянно в съгласие с настоящето законодателство и следваме препоръките на ръководните органи.

Отворени ли са магазини JYSK?

Да, част от магазини JYSK продължават да работят. Разбира се, при промяна на ситуацията ще публикуваме промените моментално.

Какво правим, за да предпазим служителите си?

Нашите колеги в магазините са получили подробни инструкции за това как да мият ръцете си, да спазват необходимата дистанция един от друг и от клиентите. Освен това често използваните повърхности се почистват редовно.

Защо все още получавате пари в брой в магазините?

Ако клиентите имат възможност, ние ги окуражаваме да използват безконтактно плащане с карта. Но все още приемаме плащания в брой от клиентите, които предпочитат този метод или това е единственият вариант за тях. Разбира се, с всички необходими мерки.

Какво могат да направят клиентите, които не искат да посетят физически магазин?

Нашите служители следват стриктно препоръките за хигиена на работното място, за да намалят риска от зараза в магазините. Но ако все още не искате да посетите физически магазин JYSK в настоящата ситуация, Ви предлагаме да пазарувате онлайн на JYSK.bg, където ще намерите още по-богат асортимент от любимите скандинавски артикули.

Защо JYSK изпраща имейли и публикува постове, насърчаващи хората да посетят физическите магазини?

Нашите кампании са планирани предварително с месеци. Материалите, които виждате и четете сега, не са планирани в съответствие с настоящата ситуация.