Ще се радваме да отговорим на всички ваши запитвания свързани с поръчки, опциите за плащане, Click & Collect или как да промените или отмените вашата поръчка. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с нашият екип по Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Ако в рамките на 30 мин. след създаването на резервацията Ви не получите потвърждение от магазина, че е приготвена, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
За нас е важно да се чувствате сигурни преди, по време на и след Вашето пазаруване в JYSK. Ето защо предлагаме Гаранция на цените за всички наши продукти.
Ако намерите продукт, който сте закупили от JYSK на по-ниска цена (в JYSK или в магазин на друга верига) в рамките на 30 дни от покупката, ще Ви възстановим разликата в сумите - в брой за поръчки онлайн, а във физическите ни магазини – под формата на карта-ваучер. Цените на артикулите са еднакви както във физическите ни магазини, така и в нашия онлайн магазин jysk.bg.
Условия за Гаранция на цените:
• JYSK сравнява цената на всички идентични артикули. Вижте също „Изключения“ по-долу.
• Претенцията за възползване от Гаранция на цените трябва да бъде предявена в рамките на 30 дни от датата на покупка или доставка (при онлайн поръчките)
• Цената, която трябва да бъде сравнена, трябва да е актуална към момента на предявяване на претенцията за Гаранция на цените
• Трябва да предоставите доказателство за поръчка от JYSK – валиден касов бон или фактура за онлайн поръчка
• Трябва да можете да предоставите документирано доказателство от конкурентния магазин, напр. брошура, линк към офертата, снимка на етикета с актуална дата и опаковка на продукта или подобни
Изключения:
• Артикули, които не са идентични не се покриват от Гаранция на цените. Артикулът трябва да бъде същия модел и да притежава същите технически спецификации, включително същата марка/производител, същия цвят, същите размери, същите аксесоари, същото съдържание и т.н. - следователно да бъде 100% идентичен продукт.
• Гаранция на цените не покрива артикули на изчерпване с допълнителна отстъпка, мостри, оферти при откриване или преоткриване на магазин, артикули по поръчка или артикули от сезонен асортимент Градина и Коледа, специални кампании (с или без ваучери) с допълнителен процент отстъпка на артикул/покупка, намалени артикули по време на кампания Черен петък.
• Гаранция на цените не покрива услуги като доставки, специални кампании за безплатен/намален транспорт и т.н.
• Гаранция на цените се отнася само за поръчки на дребно (частни клиенти) и не важи за поръчки от корпоративни клиенти (B2B сделки).
Моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти JYSK Обслужване на клиенти или посетете някой от нашите физически магазини, за да се възползвате от Гаранция на цените.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Доставката се извършва в рамките на 3-6 работни дни за поръчки за София и София област, 4-8 работни дни за малки поръчки за населени места извън София и София област и 8-12 работни дни за големи колети (мебели, матраци) за населени места извън София и София област. Ще получите SMS с информация за Вашата доставка в деня, когато бъде обработена и изпратена от централния ни склад и 2-ри SMS/Viber съобщение/обаждане от куриерската фирма 1 ден преди самата доставка. Работим с куриерски фирми НетКуриер (София), Sameday (малки поръчки извън София), CVC (големи поръчки извън София).
JYSK доставя поръчаните от Вас артикули не повече от 30 дни от датата на поръчка, ако артикул/ите са с изчерпана наличност в централния ни склад към момента на поръчката. Ако нямаме възможност да осигурим наличност, то Ви информираме своевременно и възстановяваме сумата за поръчката в рамките на 7 дни, ако е предплатена.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.