Въпроси свързани с онлайн поръчките

Ще се радваме да отговорим на всички ваши запитвания свързани с поръчки, опциите за плащане, Click & Collect или как да промените или отмените вашата поръчка. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с нашият екип по Обслужване на клиенти.

Резервация - Click Collect

Препоръчваме Ви да изберете Кликни&Вземи опцията ако желаете да закупите артикули, които са в наличност във физическите магазини на JYSK и Доставка в магазина, ако желаете да закупите артикули от нашия разширен асортимент (за артикули, които не са налични за директна покупка в магазина, но могат да бъдат поръчани чрез резервация на място).

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Ако в рамките на 30 мин. след създаването на резервацията Ви не получите потвърждение от магазина, че е приготвена, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.

 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Плащане

За нас е важно да се чувствате сигурни преди, по време на и след Вашето пазаруване в JYSK. Ето защо предлагаме Гаранция на цените за всички наши продукти.

 

Ако намерите продукт, който сте закупили от JYSK на по-ниска цена (в JYSK или в магазин на друга верига) в рамките на 30 дни от покупката, ще Ви възстановим разликата в сумите - в брой за поръчки онлайн, а във физическите ни магазини – под формата на карта-ваучер. Цените на артикулите са еднакви както във физическите ни магазини, така и в нашия онлайн магазин jysk.bg.

 

Условия за Гаранция на цените:

• JYSK сравнява цената на всички идентични артикули. Вижте също „Изключения“ по-долу.

Претенцията за възползване от Гаранция на цените трябва да бъде предявена в рамките на 30 дни от датата на покупка или доставка (при онлайн поръчките)

Цената, която трябва да бъде сравнена, трябва да е актуална към момента на предявяване на претенцията за Гаранция на цените

Трябва да предоставите доказателство за поръчка от JYSK – валиден касов бон или фактура за онлайн поръчка

• Трябва да можете да предоставите документирано доказателство от конкурентния магазин, напр. брошура, линк към офертата, снимка на етикета с актуална дата и опаковка на продукта или подобни

 

Изключения:

Артикули, които не са идентични не се покриват от Гаранция на цените. Артикулът трябва да бъде същия модел и да притежава същите технически спецификации, включително същата марка/производител, същия цвят, същите размери, същите аксесоари, същото съдържание и т.н. -  следователно да бъде 100% идентичен продукт.

• Гаранция на цените не покрива артикули на изчерпване с допълнителна отстъпка, мостри, оферти при откриване или преоткриване на магазин, артикули по поръчка или артикули от сезонен асортимент Градина и Коледа, специални кампании (с или без ваучери) с допълнителен процент отстъпка на артикул/покупка, намалени артикули по време на кампания Черен петък. 

Гаранция на цените не покрива услуги като доставки, специални кампании за безплатен/намален транспорт и т.н.

Гаранция на цените се отнася само за поръчки на дребно (частни клиенти) и не важи за поръчки от корпоративни клиенти (B2B сделки).

 

Моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти JYSK Обслужване на клиенти или посетете някой от нашите физически магазини, за да се възползвате от Гаранция на цените.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

JYSK предлага опция за плащане с дебитните или кредитни карти посочени по-долу :
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro Borica
Плащане по банков път за поръчки онлайн не се предлага. Плащане с виртуални карти не е възможно.

Плащане по банков път е възможно само за поръчки/резервации, създадени във физически магазин. 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Промени или откажи поръчка

Доставката се извършва в рамките на 3-6 работни дни за поръчки за София и София област, 4-8 работни дни за малки поръчки за населени места извън София и София област и 8-12 работни дни за големи колети (мебели, матраци) за населени места извън София и София област. Ще получите SMS с информация за Вашата доставка в деня, когато бъде обработена и изпратена от централния ни склад и 2-ри SMS/Viber съобщение/обаждане от куриерската фирма 1 ден преди самата доставка. Работим с куриерски фирми НетКуриер (София), Sameday (малки поръчки извън София), CVC (големи поръчки извън София).

JYSK доставя поръчаните от Вас артикули не повече от 30 дни от датата на поръчка, ако артикул/ите са с изчерпана наличност в централния ни склад към момента на поръчката. Ако нямаме възможност да осигурим наличност, то Ви информираме своевременно и възстановяваме сумата за поръчката в рамките на 7 дни, ако е предплатена.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Ако сте направили поръчка във физически магазин:
  • Ако желаете да откажете, върнете или замените своята покупка, моля посетете магазина, в който е направена. Моля, носете със себе си валиден касов бон / фактура за покупката и закупения от Вас артикул.
Ако сте направили поръчка онлайн:
  • Не е възможно да добавяте или премахвате артикули от Вашата поръчка. Необходимо е да създадете oще една на JYSK.bg , ако желаете да закупите още артикули или да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, за да анулира първата Ви поръчка и да направите нова.
  • Възможно е и да откажете цялата поръчка.
  • Ако желаете да направите промяна в поръчката си, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Ако не получите фактурата за Вашата поръчка в рамките на 3-10 работни дни от създаването й, в зависимост от типа поръчка, това може да се дължи на факта, че системата разпознава имейла с фактурата като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ.

Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако фактурата е попаднала там, може да маркирате имейла, като отбележите, че не е СПАМ.

Ако Вашата фактура не е в папка СПАМ, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Ако не получите потвърждение за Вашата поръчка, това може да се дължи на факта, че системата го разпознава като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ в пощата Ви.

Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако потвърждението е попаднало там, може да маркирате, че не е СПАМ. Следващият път когато получите потвърждение на поръчка, то директно ще попадне във Вашата входяща кутия.

Ако Вашето потвърждение все още не е налично, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.


 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Свържете се с нас в Messenger
Средно време за отговор: 1 час
Live chat - Offline
Средно време на изчакване: 10 сек.
02 474 45 46
Средно време на изчакване: 3-5 мин.
Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30
  • Неделя: почивен ден 

 

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.