Отдел Обслужване на клиенти – Често задавани въпроси

🎄 Празнично работно време 🎄

Уважаеми клиенти,

Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници всички физически магазини на JYSK ще работят с намалено работно време, както следва:

     26.12.2024 (четвъртък) – от 12:00 ч.
     02.01.2025 (четвъртък) – от 12:00 ч.
     31.12.2024 (вторник) – до 18:00 ч. 

Всички физически магазини на JYSK няма да работят на 24.12.2024 (вторник), 25.12.2024 (сряда) и 01.01.2025 (сряда).

Отдел Обслужване на клиенти няма да работи в периода 24.12 - 26.12.2024 (вторник-четвъртък), както и на 01.01.2025 (сряда). На 31.12.2024 (вторник) Отдел обслужване на клиенти ще работи от 08:30 до 14:00ч.


Важно: магазин JYSK Монтана

Магазин JYSK Монтана ще бъде затворен за клиенти в периода 16.12 – 18.12.2024, поради предстоящото преоткриване на магазина, което ще се състои на 19.12.2024 г.


🎁 Доставка преди Коледа 🎅🏼

Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници и съответните почивни дни на куриерска фирма Юнимастърс (24.12 - 26.12.2024г. и 01.01.2025г.) очакваните срокове на доставка на вашите онлайн поръчки до адрес ще бъдат следните:

     Ако направите вашите поръчки до 15.12.2024, очакваният период на доставка е 18.12 - 23.12.2024.
     Ако направите вашите поръчки в периода 16.12 - 20.12.2024, очакваният период на доставка е 27.12 - 31.12.2024.
     Ако направите вашите поръчки в периода 21.12 - 31.12.2024, очакваният период на доставка е 02.01 - 07.01.2025.

Моля, имайте предвид, че в по-малките населени места куриерската фирма доставя по график в определени дни от седмицата спрямо пощенския код и това може да доведе до забавяне на доставка с до 5 работни дни.

За да получите вашите онлайн поръчки с избор на доставка в магазин преди коледните и новогодишни празници, то те трябва да са създадени до 10.12.2024.

Екипът на ЮСК ви пожелава топли и уютни празници!


Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за Вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?

80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.

Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.

В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.

С удоволствие ще Ви съдействаме.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Свържете се с нас в Messenger
Средно време за отговор: 1 час
Live chat - Offline
Средно време на изчакване: 10 сек.
02 474 45 46
Средно време на изчакване: 3-5 мин.
Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30
  • Неделя: почивен ден 
Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.