Отдел Обслужване на клиенти – Често задавани въпроси

Уважаеми клиенти, 

При резервиране на артикули във физическите ни магазини (Click & Collect) е възможно да има разминаване в показаните на сайта налични бройки от даден артикул и реалните наличности от артикула във физическите ни магазини. 

Ще получите СМС от магазина с потвърждение или отказ на резервацията в случай на неточност в наличността на резервираните артикули.

Благодарим ви за проявеното търпение и разбиране!


Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?

80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.

Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.

В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.

С удоволствие ще ви съдействаме.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Свържете се с нас в Messenger
Средно време за отговор: 1 час
Live chat - Offline
Средно време на изчакване: 10 сек.
02 474 45 46
Средно време на изчакване: 3-5 мин.
Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30
  • Неделя: почивен ден 
  • 06.09.2025 (събота) - неработен ден
  • 08.09.2025 (понеделник) - неработен ден
  • 22.09.2025 (понеделник) - неработен ден

 

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.