Отдел Обслужване на клиенти – Често задавани въпроси

Уважаеми клиенти, във връзка с кампанията Черен петък 2025 работното време на Отдел Обслужване на клиенти е както следва: 
 
  • 20.11 (четвъртък) - от 08:30 до 17:00ч.
  • 21.11 (петък) – от 08:30 до 17:00ч. 
  • 22.11 (събота) – от 09:30 до 18:30ч.
  • 23.11 (неделя) – от 09:30 до 18:30ч.
  • 24-26.11 (понеделник - сряда) - от 08:30 до 17:00ч.
 
След като телефонните линии бъдат затворени, можете да се свържете с нас на чат от 19:00 до 22:00ч. (20.11-22.11) и от 19:00 до 24:00ч. (23.11).
 
Моля, имайте предвид, че може да има забавяния в обработката и срока на доставка на поръчките, направени по време на Черен петък ( срок на доставка: 6-14 работни дни).

Моля да ни извините за причиненото неудобство и Ви благодарим за проявеното търпение и разбиране!  Желаем Ви приятно пазаруване!


Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?

80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.

Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.

В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.

С удоволствие ще ви съдействаме.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Live chat - Offline
Средно време на изчакване: 10 сек.
02 474 45 46
Средно време на изчакване: 3-5 мин.
Свържете се с нас в Messenger
Средно време за отговор: 1 час
Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 17:00
  • Събота: почивен ден
  • Неделя: почивен ден
  • 22.11 (събота) - 09:30 - 18:30
  • 23.11 (неделя) - 09:30 - 18:30

 

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.