Уважаеми клиенти,
При резервиране на артикули във физическите ни магазини (Click & Collect) е възможно да има разминаване в показаните на сайта налични бройки от даден артикул и реалните наличности от артикула във физическите ни магазини.
Ще получите СМС от магазина с потвърждение или отказ на резервацията в случай на неточност в наличността на резервираните артикули.
Благодарим ви за проявеното търпение и разбиране!
Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?
80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.
Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.
В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.
С удоволствие ще ви съдействаме.