Обслужване на клиенти - Въпроси и отговори

Ако желаете да получите повече информация относно нашите продукти и услуги, нуждаете се от съвет или разрешаване на възникнал проблем с наш артикул или имате нужда от съдействие за създаването на онлайн поръчка или резервация в магазин, можете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти.

Може да ни изпратите имейл на jyskbg@jysk.com или да се свържете с нас на телефон 02/474 45 46. Препоръчваме ви да използвате опцията за чат в по-натоварените часови диапазони – 9 - 11ч., както и 14 - 16ч. Ако изберете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, моля имайте предвид, че поради натовареността може да не ви отговорим веднага. Можете да изберете да се свържем с вас веднага, след като някой от нашите оператори е свободен.

 

Уважаеми клиенти,

Отдел Обслужване на клиенти няма да работи на 25.01 (събота), както и ще бъде с намалено работно време от 08:30 до 17:00 ч. в периода 27-29.01 (понеделник до сряда). Ако желаете да се свържете с нас, моля, напишете ни имейл на jyskbg@jysk.com и ние ще се постараем да се свържем с вас в рамките на 24 часа. Благодарим за разбирането.

Екип JYSK

 

Уважаеми клиенти, 

във връзка с ремонтни дейности в община Ямбол в периода 27.01 – 31.01.2020, достъпът до паркинга на магазин JYSK временно ще бъде преустановен. Магазинът ще работи с нормално работно време. Достъпът до товарната рампа на склада на магазин JYSK няма да бъде ограничаван.

Извиняваме се за причиненото неудобство. Пожелаваме ви приятно пазаруване! 

Екип JYSK

Обслужване на клиенти

Обслужване на клиенти

Тел. 02 4744546- Изпратете имейл
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30

 

Забележка

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.