Обслужване на клиенти - Въпроси и отговори

Може да ни изпратите E-mail или да ни се обадите на телефон 02 4744546. Ако изберете да се свържете с Обслужване на клиенти , моля имайте предвид, че поради натовареността може да не ви отговорим веднага. Може да ни изпратите E-mail на jyskbg@jysk.com. Ако желаете да предявите рекламация в някой от нашите магазини JYSK, ви препоръчваме да се свържете директно с тях.
 

Уважаеми клиенти,

Отдел Обслужване на клиенти няма да работи в периода 26-29.04, както и на 01.05.2019.

Във връзка с предстоящите празнични почивни дни (Великден и Ден на труда) поръчките, направени онлайн ще се доставят по следния график:

  • поръчките, направени в периода 15.04. – 18.04. ще бъдат доставени на 30.04.;
  • поръчките, направени в периода 19.04. – 25.04. ще бъдат доставени на 03.05.;
  • поръчките, направени в периода 26.04. – 29.04. ще бъдат доставени на 08.05.;
  • поръчките, направени в периода 30.04. – 06.05. ще бъдат доставени на 14.05.;

Екипът на JYSK ви желае светли празници!

 

Уважаеми клиенти,

във връзка с преместването на магазин JYSK Бургас на нов адрес, магазинът няма да работи в периода 06.05 – 08.05. Новият магазин ще отвори врати на 09.05. Заповядайте!

Екипът на JYSK ви пожелава светли празници! 

 

Обслужване на клиенти

Обслужване на клиенти

Тел. 02 4744546 Изпратете имейл
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30

 

Забележка

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.