Обслужване на клиенти - Въпроси и отговори

Ако желаете да получите повече информация относно нашите продукти и услуги, нуждаете се от съвет или разрешаване на възникнал проблем с наш артикул или имате нужда от съдействие за създаването на онлайн поръчка или резервация в магазин, можете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти.

Може да се свържете с нас на телефон 02/474 45 46. Препоръчваме ви да използвате опцията за чат в по-натоварените часови диапазони – 9 - 11ч., както и 14 - 16ч. Ако изберете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, моля имайте предвид, че поради натовареността може да не ви отговорим веднага. Можете да изберете да се свържем с вас веднага, след като някой от нашите оператори е свободен.

 

Уважаеми клиенти,

във връзка с предстоящите Великденски празници и почивни дни сроковете на доставка на Вашите онлайн поръчки ще бъдат следните:

  • Ако направите Вашите поръчки до 28.04.2021, очакваният период на доставка е 05-07.05.2021.  
  • Ако направите Вашите поръчки в периода 29.04-03.05.2021, очакваната дата на доставка е 10-12.05.2021.  
  • Ако направите Вашите поръчки в периода 04-06.05.2021, очакваният период на доставка е 12-14.05.2021.  
  • Ако направите Вашите поръчки в периода 07-09.05.2021, очакваната дата на доставка е 14-17.05.2021.  

Моля, имайте предвид, че Отдел Обслужване на клиенти няма да работи в периода 30.04 - 04.05.2021, както и на 06.05.2021.  

На 05.05.2021 и 07.05.2021 Отдел Обслужване на клиенти ще работи от 08:30 до 17:00 ч.

Всички физически магазини на JYSK ще работят с намалено работно време в събота (01.05) – до 18:00ч., няма да работят в неделя (02.05), а в понеделник (03.05) ще отворят в 12:00ч.

Екипът на JYSK Ви пожелава Светли празници!