Въпроси свързани с магазините и поръчки в магазините
Ако имате въпроси относно нашите магазини, моля погледнете
по-долу.
Общи
На картата може да откриете най-близкия за Вас магазин - https://jysk.bg/magazini. Въведете пощенския код или населеното място, където се намирате, за да видите най-близките до адреса Ви магазини. Работното време на всеки магазин е отбелязано в страницата на конкретния магазин.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Препоръчваме Ви да изберете Кликни&Вземи опцията ако желаете да закупите артикули, които са в наличност във физическите магазини на JYSK и Доставка в магазина, ако желаете да закупите артикули от нашия разширен асортимент (за артикули, които не са налични за директна покупка в магазина, но могат да бъдат поръчани чрез резервация на място).
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Вашата поръчка се пази от момента, в който получите потвърждение от магазина и до края на текущия и следващите 2 работни дни.
Когато магазинът приготви Вашата поръчка, ще бъдете уведомени чрез еmail и SMS в рамките на 30 мин.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Ако желаете да проверите наличността на артикулите в нашите физически магазини JYSK, направете следното:
Напишете името на артикула, арт. номер или категорията, в която се намира той в полето за търсене на JYSK.bg.
Натиснете „Спецификации”, за да видите пълната информация за продукта.
Натиснете "Наличности по магазини", за да видите наличните бройки във всеки магазин.
Моля имайте предвид, че артикулите, които се предлагат само онлайн нямат наличност във физическите ни магазини, но могат да се поръчат онлайн и да се доставят в избран от Вас магазин.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.