Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна

Правила и условия

Настоящите правила и условия за продажба и доставка се отнасят за всички поръчки направени във физически магазин на JYSK или онлайн на JYSK.bg при доставка на територията на България. Всички договори за покупка, съставени в магазин на JYSK или онлайн следва да бъдат на български език. Купувачите трябва да имат навършени 18 години, за да могат да пазаруват в магазините на JYSK или онлайн.

ЮСК БУЛ ЕООД 
УЛ.Недко Каблешков №2   
Пловдив 4006   
BG131470112

1. ЦЕНА НА АРТИКУЛИТЕ

Цената на всеки артикул е посочена на страницата на артикула, както и в кошницата при създаване на поръчка.

  • Цената на артикулите е една и съща както във физическите магазини на JYSK, така и онлайн на JYSK.bg.

  • Цената на артикулите е с включени ДДС и такси.

  • Цената на артикулите не включва разходи за транспорт, тъй като те зависят от доставката. Вижте детайли за доставката тук.

  • Наличността на артикулите на JYSK варира в зависимост от продажбите и важи до изчерпване на количествата, а несъответствията в техните цени могат да са причинени от грешка при принтиране и поставяне на етикети. Това се отнася както за печатните издания, реклами и брошури, така и за всяка информация, добавена на www.jysk.bg. В случай на печатна грешка в цената, тя ще бъде коригирана своевременно.

  • Всички цени са актуални и се променят регулярно.

  • Заплащате цената на артикула, актуална към момента на поръчката.

  • Гаранция на цените

Ако, по погрешка, сме обявили цена на артикул, по-ниска от реалната, не носим отговорност да Ви доставим артикула на обявената цена, в случай че Ви уведомим предварително за грешката, преди да изпратим артикула към Вас. При тези обстоятелства си запазваме правото да анулираме поръчката Ви. В случай, че анулираме поръчката Ви ще възстановим пълната сума по нея, включително сумата за доставка в съответствие с нашата Политика за връщане и замяна.

ГАРАНЦИЯ НА ЦЕНИТЕ

Ако сте закупили артикул на www.jysk.bg, но след това го видите на по-ниска цена в някой от физическите ни магазини или онлайн в рамките на 30 дни от поръчката си, ще Ви възстановим разликата, в брой за поръчки онлайн, а в магазините – клиентът трябва да избере артикул за стойността на разликата. Моля имайте предвид, че Вашето запитване трябва да бъде направено в рамките на промоционалния период на конкретния артикул и че Гаранцията на цените е валидна само:

  • в рамките на 30-дневен период от Вашата покупка

  • с оригинален касов бон/фактура

Тези условия са приложими за артикули, закупени както във физически магазин, така и онлайн.

Датата на покупка на www.jysk.bg е датата, на която сте потвърдили и завършили Вашата поръчка.

Гаранция на цените не е валидна за:

  • градински артикули по време на тяхната сезонна разпродажба/ликвидация;

  • коледни оферти в края на сезона;

  • избрани специални събития като: BLACK Friday, CYBER Monday, GREEN weekend, Midsummer Magic weekend, VIP weekends;

  • откриване на нов магазин или преоткриване на магазин след ремонт;

  • артикули, спрени от производство или мостри;

  • отделни части на цял комплект.

Със звездичка на всяка снимка на www.jysk.bg или всяка друга дигитална дейност на JYSK, например в брошури или в социалните медии, е означено, че офертите не се отнасят за артикулите, обозначени като „ИЗГОДНА ЦЕНА“. 



2. ПЛАЩАНЕ

Кредитна карта

В кошницата ще видите крайната сума на Вашата поръчка, включително ДДС и сумата за доставка. Това е крайната цена, която трябва да заплатите.

Можете да заплатите поръчаните от Вас артикули със следните дебитни/кредитни карти:

  • Visa

  • MasterCard

  • Maestro

През нашата онлайн платформа или POS терминал във физически магазин не може да използвате карти на Diners Club и American Express. Когато плащате с кредитна карта, Вие сте защитени от кражба/злоупотреба без личен риск. Защитата на Вашата кредитна карта Ви гарантира възстановяване на пълната сума от Вашия кредитор. 

Вашето плащане се осъществява чрез сигурна и криптирана връзка, която гарантира, че Вашата лична информация не може да бъде достигната от неоторизирана трета страна. Вашето плащане е гарантирано от нашия финансов посредник. Гарантираме, че няма да съхраняваме никаква част от информацията за Вашата кредитна карта на наш сървър. Следователно ЮСК БУЛ няма достъп до никаква част от тази информация.

Вие ще трябва да въведете следната информация:

Номер на картата (16 цифри, отпечатани на предната страна на картата)
Срок на валидност (отпечатан на предната страна на картата)
Код за сигурност (3-цифрен код, отпечатан на задната страна на картата над магнитната лента, най-вдясно)

Наложен платеж

Можете да изберете плащане при доставка, като ще заплатите допълнителна такса за услугата.

3. ПОТВЪРЖДЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Когато завършите и изпратите поръчката си ще получите имейл с потвърждение на Вашата поръчка. Това потвърждение съдържа информация относно:

Вашата поръчка е само оферта за покупка от нас. Моля имайте предвид, че този имейл с потвърждение на Вашата поръчка не се счита за финално приемане на поръчката Ви от ЮСК БУЛ.

Нищо, което правим или казваме няма да доведе до приемане на Вашата оферта, докато не Ви изпратим имейл, с който Ви уведомяваме, че сме приготвили и изпратили артикулите за Вас. В този момент ще бъде сключен договор между Вас като купувач и нас като търговец за продажба на артикулите, които сте поръчали.

Веднъж, след като договорът е сключен, не можете да променяте поръчката си (и все пак можете да я анулирате както е заложено в нашата Политика за връщане и замяна).

Във всеки момент, преди договорът да бъде сключен, можем да откажем да доставим поръчания от Вас артикул. Ако това се случи и Вие вече сте заплатили поръчката си, ние ще Ви възстановим пълната сума по поръчката в съответствие с нашата Политика за връщане и замяна.

Опитваме се да подсигуряваме наличност от пълния ни асортимент през цялото време и Ви предупреждаваме, когато даден артикул е изчерпан. Ако поради някакви независещи от нас причини и обстоятелства не можем да осигурим доставката на определен артикул, не носим отговорност пред Вас, с изключение на това да не бъдете таксувани за този артикул.

В интерес на всички наши клиенти поставяме ограничения в количеството при закупуване на голям брой от определени артикули. Ако се опитате да закупите голямо количество от артикули, за които е поставено такова ограничение ще получите съобщение, което ще Ви информира, че трябва да намалите броя на артикулите, които се опитвате да закупите.

Ако желаете да Ви изпратим отново потвърждение за Вашата поръчка, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.

4. ФАКТУРА

При изпращане на Вашата поръчка ще получите фактура на посочения имейл, която съдържа информация за:

Приложени към фактурата ще откриете инструкции за грижа за артикулите. Ако артикулът, който сте закупили има гаранционен срок, информация относно срока ще бъде включена във фактурата, следователно тя ще Ви служи и като доказателство за гаранцията. В случай, че сте въвели мобилния си номер при създаване на поръчката ще получите SMS, когато тя бъде изпратена. 

5. ТРАНСПОРТ

Предлагаме различни опции за доставка:

1.  Доставка до магазин на JYSK – без такса за доставка

Имате две опции за вземане на Вашата поръчка в избран от Вас магазин на JYSK като по този начин ще избегнете заплащането на такси за транспорт.

Кликни & Вземи (Click & Collect) е опция, която се предлага за всички артикули, които са налични в магазините на JYSK. Ако изберете тази опция, в рамките на 1 час от създаване на Вашата заявка ще получите SMS от магазина с потвърждение, че Вашите артикули са готови за получаване. Трябва да усвоите заявката си в рамките на работното време на магазина в деня на потвърждението или на следващия работен ден. Ще заплатите Вашата заявка при получаване на артикулите на място в магазина.

Доставка в магазин е опция, подобна на Кликни & Вземи, но предоставя възможност да поръчате по-голям асортимент от артикули, отколкото са налични във физическите ни магазини. Тези артикули се подготвят в нашия централен склад и се изпращат в магазина. Очакваното време за доставка е между 2-3 седмици. Наш служител ще се свърже с Вас на посочения в заявката телефон, за да Ви информира, че поръчката Ви е получена в магазина и можете да отидете да си я вземете.

2.  Доставка до адрес по избор – с включена сума за доставка

ЮСК България извършва доставки до клиенти само в рамките на страната.

Видове доставка:

- Малки пакети за по-малки артикули – напр. завивки, кърпи и чаршафи
- Колети за големи артикули – напр. матраци, легла и мебели

ЮСК България определя транспортния метод в зависимост от теглото и обема на артикулите, които сте поръчали, а също така спрямо зоната за доставка и допълнителните услуги.

Ако поръчката трябва да се раздели в 2 или повече доставки, причинени от проблеми с наличностите, ЮСК България ще поеме допълнителните разходи.

Препоръчваме Ви да въведете мобилен номер, когато правите поръчката си, за да можем ние или нашите куриери да се свържем с Вас чрез СМС с информация за Вашата доставка.

Моля, проверете дали името, адресът и времето за доставка на фактурата са правилни.

Вашата доставка може да се забави по време на пикови периоди и през зимата заради лоши атмосферни условия.

Вие носите отговорност за изхвърлянето на опаковъчните материали.

МАЛКИ ПАКЕТИ (ПО-МАЛКИ АРТИКУЛИ):

Малките пакети се доставят стандартно до входа на адреса за доставка в рамките на 9 – 15 работни дни. Можете да изберете от следните опции :

Доставка до домашен адрес
Можете да изберете доставка до личен или служебен адрес.

Време на доставка
Можете да изберете определено време за доставката – 10-14 или 14-18 часа (безплатно), както и вечерни и съботни доставки (с допълнителна такса).

ИЗВЕСТЯВАНЕ ЗА ДОСТАВКАТА

От момента, в който направите поръчката си до нейната доставка, можете да очаквате следните известия:

  • Когато Вашата поръчка е готова и изпратена от нашия склад ще получите СМС и имейл с потвърждение, а също така и фактура за поръчаните артикули.

  • Когато поръчката Ви пристигне в централния склад на куриерската фирма ще получите СМС с очаквана дата на доставка.

  • Ще Ви държим информирани за възможни промени при доставката.

  • В деня на доставката куриерът ще Ви изпрати втори СМС, приблизително 30 мин. преди самата доставка, в който ще можете да проследите пътя на куриера, както и да имате връзка с него.

КОЛЕТИ (ГОЛЕМИ АРТИКУЛИ):

Куриерската фирма ще достави Вашата пратка на адрес в рамките на 9 – 15 работни дни.

Стандартното място за доставка е до външната входна врата на жилищната сграда/блок/къща.

Предлагаме Ви допълнителни услуги като:

  • Доставки през деня с избор на часови диапазон от 10 – 14 часа или 14 – 18 часа –без допълнителна такса

  • Вечерни доставки (за определени региони) – до 20:00 часа - срещу допълнително заплащане

  • Съботни доставки (за определени региони) - срещу допълнително заплащане

  • Качване до етаж

    Ако желаете поръчката Ви да бъде доставена до входната врата на определен етаж в жилищната сграда, можете да изберете тази услуга срещу допълнително заплащане. Качването се извършва до 4 етаж включително за сгради без товарен асансьор и по договаряне за всеки следващ етаж. Ако изберете стандартна доставка, поръчката Ви ще бъде доставена до външната входна врата.

Можете да промените датата на доставка веднъж, без да заплащате допълнително за услугата. За промяна на датата на доставка можете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти или директно с куриера при получаване на СМС с очакваната дата на доставка.

Ако изберете качване при доставката, моля убедете се, че артикулите ще минат през вратите, стълбите и т.н., преди доставката. Моля, имайте предвид, че поради съображения за сигурност и безопасност на шофьора не е позволено да събува обувките си. Вие носите отговорност за защитата на подовата настилка и килимите в дома Ви.

Ако нямате възможност да бъдете на посочения в поръчката адрес в очакваното време за доставка, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти или куриера, за да промените адреса. Ако куриерът не успее да се свърже с Вас, поръчката Ви ще бъде върната в склад на куриера и ще трябва да бъде организирано второ посещение.

Ако искате да върнете поръчката си, тя трябва да е приготвена за вземане от външната врата. Моля, вижте нашите Правила за връщане и замяна или се свържете с Отдел Обслужване на клиенти за допълнителна информация.

ИЗВЕСТЯВАНЕ ЗА ДОСТАВКАТА

От момента, в който направите поръчката си до нейната доставка, можете да очаквате следните известия:

  • Когато Вашата поръчка е готова и изпратена от нашия склад ще получите СМС и имейл с потвърждение, а също така и фактура за поръчаните артикули.

  • Когато поръчката Ви пристигне в централния склад на куриерската фирма ще получите СМС с очаквана дата на доставка.

  • Ще Ви държим информирани за възможни промени при доставката.

  • В деня на доставката куриерът ще Ви изпрати втори СМС, приблизително 30 мин. преди самата доставка, в който ще можете да проследите пътя на куриера, както и да имате връзка с него.

ПОЛУЧАВАНЕ НА ДОСТАВКАТА

При получаване на доставката, моля:

  • убедете се, че броят на кашоните/пакетите съвпада с броя, посочен на документите за доставка
  • проверете всички кашони/пакети за някакви видими повреди и дефекти

Ако броят на кашоните/пакетите е по-малък от очакваното, уведомете шофьора за липсата. Всяко несъответствие, без значение колко е малко или незначително, трябва да бъде съобщено веднага на Отдел Обслужване на клиенти на JYSK България.

Моля, имайте предвид, че като клиент разполагате с два (2) месеца, през които да направите рекламация, отнасяща се до липсващи части или пакети от артикулите по поръчката. Предлагаме Ви да проверите внимателно цялата поръчка веднага, след като я получите. 

УВРЕДЕНИ АРТИКУЛИ

Ако кашоните/пакетите изглеждат увредени или с дефект, Ви препоръчваме да:

  • откажете доставката и подпишете документите с „Отказ поради увреждане“

  • приемете доставката, уведомите куриера и подпишете документите, ясно изписвайки/отбелязвайки „Увредена“ на самите документи

  • или направите снимки на опаковката, преди да разопаковате артикулите

По този начин ние можем да установим причините за увреждането и да предотвратим подобни инциденти в бъдеще.

При всички случаи, моля, веднага се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, за да съобщите за проблема.

6. ПРАВИЛА ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Можете да върнете покупката си по всяко време.

В JYSK е лесно да върнете или замените артикул, ако промените решението си.

Ние ще Ви възстановим пълната сума без ограничение във времето за връщане на артикули, за които разполагате с оригинален касов бон или фактура. Това се отнася за артикули, закупени както във физическите ни магазини, така и онлайн.

Моля, имайте предвид:

  • Ако не разполагате с оригинален касов бон или фактура, ние ще Ви предложим замяна за друг артикул или кредит ваучер.

  • Ако връщате артикул, който е увреден или използван по начин, който значително намалява стойността му, ние си запазваме правото да намалим сумата за възстановяване.

  • Артикули, направени по поръчка като платове, матраци или гардероби са с намалена стойност при връщане по подразбиране.

  • Възстановяваме първоначалната сума за транспорт. Транспортните разходи при връщане се покриват от Вас.

  • Предлагаме Ви 100-дневен тестов период за матраци от серията GOLD. Прочетете повече за матраците GOLD серия.

Моля, имайте предвид, че сумата за допълнителни услуги като:

  • Качване

  • Наложен платеж 

няма да бъде възстановена, ако доставката е била осъществена.

ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКАТА ПРЕДИ ПОЛУЧАВАНЕ НА ФАКТУРА

Ако искате да се откажете от поръчка, направена онлайн, преди да сте получили фактура за нея, трябва да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, за да бъде анулирана. Трябва да предоставите номера на поръчката, за да Ви бъде възстановена заплатената предварително сума за артикулите и тяхната доставка (ако сте заплатили с карта). 

ФОРМА ЗА ОТКАЗ

7. РЕКЛАМАЦИИ

Предлагаме Ви 2-годишен гаранционен период от датата на покупка за всички артикули.

  • Артикулът Ви е с качествен дефект?

  • Липсват части от поръчката Ви?

  • Поръчката Ви е с транспортни щети?

  • Или имате други въпроси, свързани с предявяване на рекламация?

 - свържете се с някой от физическите ни магазини и носете Вашия касов бон/фактура като доказателство за покупката. Също така можете да се свържете и с Отдел Обслужване на клиенти. Използвайте тази форма и прикачете снимка на дефектния артикул. Моля, добавете и номера на поръчката, за да намалите срокът, необходим за обработка на заявката.

Моля, имайте предвид, че рекламацията трябва да бъде предявена във възможно най-кратък срок от момента, в който установите дефекта/проблема.

Ако ЮСК България одобри предявената рекламация ние ще покрием всички разходи, свързани с първоначалната поръчка или ще Ви предложим замяна на дефектния артикул.

Можете също и да използвате платформата на Европейската Комисия за онлайн разрешаване на спорове и да регистрирате оплакване. Този избор е най-подходящ, ако сте потребител, живеещ в друга държава членка на ЕС. Регистрирайте Вашето оплакване тук. Когато регистрирате оплакване трябва да цитирате нашия имейл адрес jyskbg@jysk.com.

8. ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

За нас е важно да сте защитени, докато пазарувате на www.jysk.bg. JYSK A/S управлява www.jysk.bg и носи отговорност за всички свързани данни. Ние спазваме Европейската регулация за защита на личните данни 2018.

ЮСК България не съхранява Ваши лични данни, с изключение на случаите, в които това се изисква от закона.

Когато правите поръчка на www.jysk.bg, регистрирате се за нашия бюлетин или създавате потребителски профил, Вашите лични данни ще бъдат съхранявани от JYSK в Дания и могат да бъдат достъпни за всички обекти на JYSK Group по целия свят.

По всяко време можете да :

  • подадете оплакване до контролен орган (Комисия за защита на личните данни)

  • изискате достъп, както и корекция или изтриване на личните Ви данни

  • ограничите или забраните обработката и използването на личните Ви данни

  • изискате пренос на данни, ако е приложимо.

Моля, имайте предвид, че нивото на защита на личните данни, което е в сила и се прилага в страните извън Европейския съюз към момента не съответства на нивото на защита на личните данни, което е в сила и се прилага в рамките на Европейския съюз. Прехвърлянето на данни между обектите на JYSK Group се базира на споразумение за трансфера на данни или друго приложимо законово основание. Можете да изискате копие на споразумението за трансфер на данни, сключено между JYSK и неговите обекти като се свържете с Отдел Обслужване на клиенти.

Можете да получите допълнителна информация относно Вашите лични данни, които JYSK съхранява и обработва като се свържете с Отдел Обслужване на клиенти. В последствие, можете по всяко време да откажете обработването на Вашите лични данни, да изискате те да бъдат коригирани или да оттеглите съгласието си за по-нататъшно тяхно използване. Ако желаете да оттеглите съгласието си или да коригирате Вашите данни, моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти с това съобщение. Ако имате някакво оплакване спрямо начина, по който JYSK оперира с Вашите лични данни, можете да се свържете с Датската агенция за защита на личните данни.

Можете да изискате копие от Вашите лични данни в структуриран, често използван и компютърно съвместим формат като се свържете с Отдел Обслужване на клиенти.

В JYSK България ние сме ангажирани да спазваме настоящите правила и закони за добър маркетинг. Ако Вие сте се дали съгласието си за някоя от долуизброените услуги, ние си запазваме правото да Ви изпратим актуализани нашите Правила и условия, без значение дали сте оттеглили съгласието си или не. Няма да Ви изпращаме никаква друга информация.

КОГАТО ПАЗАРУВАТЕ НА WWW.JYSK.BG

Плащане

Когато пазарувате на www.jysk.bg плащането се извършва чрез защитена връзка, която гарантира, че информацията за Вашето плащане не може да бъде достигната от нежелана трета страна. Прочетете повече за методите на плащане.

Какъв вид информация събира JYSK България във връзка с Вашата поръчка?

За целите на онлайн търговията и удовлетвореността на клиентите, JYSK A/S, VAT 13590400 събира и обработва следните лични данни:  

  • Вашето име

  • Вашия адрес

  • Вашия мобилен номер

  • Вашия имейл адрес

  • IP адреса, от който правите Вашата поръчка 

Всички данни се третират като конфиденциална информация и се използват за целите на онлайн търговията и клиентската удовлетвореност. Вашите лични данни ще бъдат съхранявани от JYSK в Дания и могат да бъдат достъпни за всички обекти на JYSK Group по целия свят при необходимост. Съхраняват се по сигурен начин в собствената VLAN мрежа на JYSK в Netic, която се намира зад защитни стени firewall.

Използваме личните Ви данни само във връзка със създаването, обработката и изпращането на Вашите поръчки и за да можем да Ви съдействаме при справки и запитвания.

Използваме Вашия имейл адрес за връзка при изпълнението на Вашите поръчки и за целите на проучвания и анкети. Ако желаете да получавате нашия бюлетин се изисква Вашето изрично съгласие.

Не използваме телефонния Ви номер, за да Ви отправяме търговски предложения. Ще се свържем с Вас по телефона единствено, ако има проблем с Вашата поръчка и/или за да получите информация за Вашата доставка.

Юск България предоставя лични данни само на куриери във връзка с осъществяване на доставки и  не предоставя, не продава, нито споделя по какъвто и да било начин Вашите лични данни с трети лица, нито с други компании.

Вашите лични данни могат да бъдат използвани в случай на полицейско разследване при докладване на измамни и фалшиви плащания от наша страна. Ние даваме достъп до профил и друга лична информация, когато сметнем за необходимо, за да спазим изискванията на действащото законодателство и да предотвратим кражба и злоупотреба, например такива с кредитни карти.

Обработката на Вашите лични данни е необходима, за да изпълним Вашата поръчка. Съхраняваме Вашите данни в рамките на 5 години след Вашата поръчка.

КОГАТО СЕ РЕГИСТРИРАТЕ НА WWW.JYSK.BG 

Чрез регистрация и създаване на профил на www.jysk.bg Вие получавате достъп до специалните услуги, които ЮСК България предлага.

За създаването на личен профил на www.jysk.bg и таргетирана онлайн реклама, JYSK A/S, VAT 13590400 събира и обработва следните лични данни:

  • имейл адрес

  • име

  • адрес (по желание)

  • мобилен номер (по желание)

  • фирма (по желание)

Всички данни се третират като конфиденциална информация и се използват за създаване на личен профил и таргетирана онлайн реклама. 

Чрез регистрация на www.jysk.bg Вие се съгласявате с обработването на Вашите лични данни.

JYSK A/S съхранява Вашите лични данни, докато не изтриете Вашия профил.

Правното основание за обработването на Вашите данни е изричното съгласие, което сте дали.

БИСКВИТКИ 

Стремим се да поддържаме удобен за потребителя уебсайт, който да ви представя полезна информация. С тази цел използваме технология, способна да събира, обработва и сортира информация за начина, по който се използва нашия уебсайт. Събираме тази информация, като използваме бисквитки. Бисквитката е малък текстов файл, който се записва на вашия компютър. Това, на практика, означава, че нашият уебсайт може да ви "запомни" при повече от едно посещение, и че можем да съберем статистически данни, които да ни покажат начина, по който вие и другите ползвате нашия уебсайт. Използваме бисквитки от Google Analytics. Това ни помага да определим кои раздели от нашия уебсайт посещавате, когато разглеждате JYSK.bg.

Вижте подробна информация за източника, валидността и целта на индивидуалните „бисквитки“.

Можете да промените даденото съгласие за приемане на „бисквитки“ по всяко време. Откажете съгласието си тук. Можете да триете „бисквитки“ по всяко време. На https://ec.europa.eu/info/cookies_bg ще откриете ръководство за изтриване на „бисквитки“ в различни браузъри. Вашите настройки за „бисквитки“ ще бъдат автоматично изтрити след 12 месеца.

Моля, имайте предвид, че част от www.jysk.bg може да бъде използван само ако Вашия браузър е настроен да приема „бисквитки“.

Част от информацията, събирана от JYSK, може да бъде направена публично достояние, но все пак това би било под анонимна форма, като информация за броя посетители на уебсайта. Информацията за нашите клиенти е важна част от нашия бизнес, ето защо ние нито продаваме, нито обменяме такава информация с други. Ако в даден момент вашите данни биха били предоставени на трета страна, вие първо ще имате възможността да откажете това.

9. КОГАТО СЕ АБОНИРАТЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН

За целите на дистрибуцията на бюлетини, JYSK A/S, VAT 13590400, събира и обработва следните лични данни:

  • имейл адрес

  • име

  • адрес (по желание)

  • дата на раждане (по желание)

  • пол (по желание)

Съхраняваме Вашата информация в база данни на защитен сървър. Само JYSK България уебмастър в сътрудничество с външен партньор има достъп до Вашата информация. Ние гарантираме, че не предоставяме, разкриваме или продаваме Вашия имейл адрес на други компании.

Изпращаме бюлетини само на получатели, които са избрали да се абонират и използваме т.нар. двоен opt-in (двойна проверка) и по този начин друг не може да Ви абонира от Ваше име чрез Вашия имейл. Ако сте получили нашия бюлетин, без да сте ни предоставили Вашето изрично съгласие, то това може би се е случило, защото човек, когото познавате Ви го е препратил.

Когато се абонирате за нашия бюлетин може да очаквате, че ще получавате 1-4 седмични бюлетини чрез имейл от ЮСК България. Бюлетинът съдържа последните оферти, новини и информация за актуални кампании на пълния асортимент на JYSK България.

При регистрацията Вие се съгласявате в последствие да получавате служебни съобщения, в това число известия за недовършени поръчки онлайн, проследяващи имейли след създадена поръчка и имейли, съдържащи артикули от асортимента на ЮСК България, към които сте проявили интерес.

Можете да се отпишете от страницата по всяко време. Можете също така да се откажете от получаването на нашия бюлетин като кликнете на линка, посочен в долната част на всички наши бюлетини.

JYSK A/S ще съхранява личните Ви данни, докато не оттеглите Вашето изрично съгласие.

Правното основание за обработването на Вашите данни е изричното съгласие, което сте дали.

10. КАНДИДАТИ ЗА РАБОТА

За нас е важно да се чувствате сигурни, кандидатствайки за работа в JYSK. 

JYSK управлява всички уебсайтове JYSK и отговаря за всички събирани с тях данни, това включва също и JYSK.bg. Спазваме всички изисквания на българското законодателство за работа с лични данни. JYSK е регистриран администратор на лични данни под № 261628 в електронния регистър на Комисията за защита на личните данни.

Изпълняваме стриктно разпоредбите на българските закони за защита на личните данни, както и законите в сферата на трудовото законодателство и счетоводството. Вашите лични данни ще бъдат събирани и обработвани съгласно действащото законодателство, като всякакви лични данни ще могат да бъдат изтривани възможно най-рано след достигане на законово изискваните крайни срокове за тяхното съхранение

Какъв вид информация събира JYSK при кандидатстване на работа в компанията? 

A) ИНФОРМАЦИЯ, КОЯТО ВИЕ НИ ПРЕДОСТАВЯТЕ ВЪВ ВРЪЗКА С КАНДИДАТУРАТА ВИ:

Когато кандидатствате за работа в JYSK, изискваме да ни предоставите Вашето име, дата на раждане, адрес, телефонен номер, е-мейл адрес, образование и трудов стаж. 

Съхраняваме тази информация по сигурен начин в собствената VLAN мрежа на JYSK в Netic, която се намира зад защитни стени firewall. Информацията е достъпна единствено за доверени служители на JYSK. Ние регистрираме и записваме Вашите лични данни, като използваме същите единствено във връзка с подбор на кандидат за обявената свободна позиция, за която кандидатствате. 

Като се регистрирате, винаги имате възможност за достъп и отправяне на възражение срещу всяка информация, която може да бъде регистрирана в съответствие с разпоредбите на българския Закон за защита на личните данни. 

За връзка с Вас използваме единствено Вашия е-мейл адрес и/или телефонен номер. Не използваме телефонния Ви номер, за да Ви отправяме търговски предложения. Ако желаете да получавате нашия бюлетин, се изисква Вашето изрично съгласие.

JYSK не предоставя, не продава, нито споделя по какъвто и да било начин Вашите лични данни с трети лица, нито с други компании. Възможно е данните Ви да бъдат предавани на трети лица, които действат от наше име, за по-нататъшна обработка съгласно целта, за която са предоставени и събрани или за да бъдат обработвани законосъобразно по друг начин като например за управление на човешките ресурси. Тези трети лица ще обработват данните само за договорената цел и няма да продават същите на трети лица, както и няма да ги разкриват на трети лица, освен съгласно изискванията на действащото законодателство или посоченото в настоящата политика за поверителност.

В) АВТОМАТИЧНА ИНФОРМАЦИЯ:

Стремим се да поддържаме удобен за потребителя уебсайт, който да Ви представя полезна информация. С тази цел използваме технология, способна да събира, обработва и сортира информация за начина, по който се използва нашия уебсайт. Събираме тази информация като използваме „бисквитки“. „Бисквитката“ е малък текстов файл, който се записва на Вашия компютър. Това на практика означава, че нашият уебсайт може да Ви "запомни" при повече от едно посещение и че можем да съберем статистически данни, които да ни покажат начина, по който Вие и другите ползвате нашия уебсайт. Използваме „бисквитки“ от Google Analytics. Това ни помага да определим кои раздели от нашия уебсайт посещавате, когато разглеждате www.jysk.bg.

Можете да изтриете “бисквитките” от своя браузър по всяко време. Моля да имате предвид, все пак, че ако настроите Вашия браузър да не приема „бисквитки“, няма да можете да ползвате някои части от www.jysk.bg. Ето защо Ви препоръчваме да позволите използването на „бисквитки“. Част от информацията, събирана от JYSK, може да бъде направена публично достояние, но все пак това би било под анонимна форма, като информация за броя посетители на уебсайта. Информацията за нашите клиенти е важна част от нашия бизнес, ето защо ние нито продаваме, нито обменяме такава информация с други. Ако в даден момент Вашите данни биха били предоставени на трета страна, Вие първо ще имате възможността да откажете това.

JYSK събира конкретна информация за Вашия хардуер и софтуер и начина, по който използвате www.jysk.bg. Събраната информация използваме, за да оптимизация на www.jysk.bg и за отстраняване на грешки на www.jysk.bg. Също така, събираме информация за това кои страници и каква друга информация посещавате на www.jysk.bg. Така анализираме Вашето потребителско поведение на сайта. Вашите данни няма да бъдат предоставени на трета страна и ще бъдат изтрити автоматично след 30 дни. 

СЪГЛАСИЕ

Като използвате нашия сайт и формата за кандидатстване за свободна позиция, Вие се съгласявате с нашата политика на поверителност.

АБОНИРАЙТЕ СЕ СЕГА

Visa Mastercard