Уважаеми клиенти,
Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници, всички физически магазини на JYSK ще работят с намалено работно време, както следва:
• 26.12.2025 г. (петък) – от 12:00 ч.
• 31.12.2025 г. (сряда) – до 18:00 ч.
Всички физически магазини на JYSK няма да работят на 24.12.2025 г. (сряда), 25.12.2025 г. (четвъртък) и 01.01.2026 г. (четвъртък). На 02.01.2026 г. (петък) всички магазини JYSK ще работят със стандартно работно време.
Моля, имайте предвид, че ще можете да създавате резервации "Кликни и Вземи" до 28.12.2025 г. включително, след което услугата ще бъде спряна. Тя ще бъде отново активна на 02.01.2026 г.
Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници, работното време на отдел Обслужване на клиенти ще бъде както следва:
• 24.12 - 28.12.2025 г. - почивни дни
• 29.12 - 30.12.2025 г. - работни дни със стандартно работно време
• 31.12.2025 г. - 04.01.2026 г. - почивни дни
Във връзка с необходимите настройки за преминаване към еврото, уебсайтът JYSK.bg ще бъде временно недостъпен в следния период:
• от 31.12.2025 г., 16:00 ч. до 02.01.2026 г., 10:00 ч.
През това време при достъп до сайта ще се изписва информационно съобщение за планирани настройки. Благодарим ви за разбирането!
Уважаеми клиенти,
Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници, както и почивните дни на куриерските ни фирми (Netcourier, CVC и Sameday), очакваните срокове на доставка на вашите онлайн поръчки до адрес ще бъдат следните:
• Ако направите вашите поръчки до 16.12.2025 г. включително, очакваният период на доставка е 19.12 - 23.12.2025 г.
• Ако направите вашите поръчки в периода 17.12 - 23.12.2025 г., очакваният период на доставка е 29.12 - 30.12.2025 г.
• Ако направите вашите поръчки в периода 24.12.2025 г. - 04.01.2026 г., очакваният период на доставка е 07.01 - 15.01.2026 г.
Моля, имайте предвид, че в по-малките населени места куриерските фирми доставят по график в определени дни от седмицата спрямо пощенския код и това може да доведе до забавяне на доставка с до 5 работни дни.
За да получите вашите онлайн поръчки с избор на доставка в магазин преди коледните и новогодишни празници, то те трябва да са създадени до 09.12.2025 г.
Екипът на JYSK ви пожелава топли и уютни празници!
Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?
80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.
Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.
В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.
С удоволствие ще ви съдействаме.
