Правила и условия
Настоящите правила и условия за продажба и доставка се отнасят за всички поръчки направени във физически магазин на JYSK или онлайн на JYSK.bg при доставка на територията на България. Всички договори за покупка, съставени в магазин на JYSK или онлайн следва да бъдат на български език. Купувачите трябва да имат навършени 18 години, за да могат да пазаруват в магазините на JYSK или онлайн.
ЮСК БУЛ ЕООД
ул. Ларс Ларсен 1
Божурище, 2227
Последно обновен: 2025-06-13
1. Цена на артикулите
Цената на всеки артикул е посочена на страницата на артикула, както и в кошницата при създаване на поръчка.
- Цената на артикулите е една и съща както във физическите магазини на JYSK, така и онлайн на JYSK.bg.
- Цената на артикулите е с включени ДДС и такси.
- Цената на артикулите не включва разходи за транспорт, тъй като те зависят от доставката. Вижте детайли за доставката тук.
- Наличността на артикулите на JYSK варира в зависимост от продажбите и важи до изчерпване на количествата, а несъответствията в техните цени могат да са причинени от грешка при принтиране и поставяне на етикети. Това се отнася както за печатните издания, реклами и брошури, така и за всяка информация, добавена на www.jysk.bg. В случай на печатна грешка в цената, тя ще бъде коригирана своевременно.
- Всички цени са актуални и се променят регулярно.
- Заплащате цената на артикула, актуална към момента на поръчката.
- Гаранция на цените
Ако, по погрешка, сме обявили цена на артикул, по-ниска от реалната, не носим отговорност да Ви доставим артикула на обявената цена, в случай че Ви уведомим предварително за грешката, преди да изпратим артикула към Вас. При тези обстоятелства си запазваме правото да анулираме поръчката Ви. В случай, че анулираме поръчката Ви ще възстановим пълната сума по нея, включително сумата за доставка в съответствие с нашата Политика за връщане и замяна.
30-дневна гаранция на цените
За нас е от значение нашите клиенти да се чувстват добре преди, по време и след като пазаруват в JYSK. Ето защо предлагаме тридесетдневна гаранция на цените на всички наши артикули.
Ако в рамките на 30 дни намерите вече закупен от Вас артикул на по-ниска цена (в JYSK или в друг магазин), ние ще Ви възстановим разликата в цените под формата на подаръчна карта. Имаме еднакви цени както във физическите магазини, така и на JYSK.bg.
Условия за валидиране:
- В JYSK имаме по-ниски цени на идентичните продукти. Вижте секция „Изключения“ по-долу
- Можете да се възползвате от гаранцията на цените в рамките на 30 дни от закупуването на артикула.
- Клиентът трябва да намери сред продаваните артикули идентичен продукт в същия магазин или на www.JYSK.bg. Продуктът да е на по-ниска цена от цената на закупения артикул, но в рамките на 30 дни от първоначалната покупка.
- Клиентът удостоверява, че настоящата цена е по-ниска, представя оригиналната касова бележка/фактура, която гарантира покупката, направена 30 календарни дни от датата на закупуване, обозначена на касовата бележка/фактура.
Изключения:
- Артикули, които не са идентични не са покрити от гаранцията на цените. Артикулите трябва да бъдат/имат: един и същи модел, еднакви технически характеристики, една и съща марка/производител, цвят, размери, аксесоари, размер и т.н. – трябва да бъдат 100% идентични.
- Артикули в ликвидация, специални кампании (с или без ваучери) с допълнителен процент отстъпка на артикул/покупка, намалени артикули по време на кампания Черен петък, мостри, разопаковани стоки, артикули в акция при откриване/преоткриване на магазин.
- Гаранцията на цените не покрива услуги като доставка или специални оферти на транспорт.
- От гаранцията не могат да се възползват търговски и юридически лица.
ИЗГОДНА ЦЕНА
Ние се стремим през цялото време да предлагаме артикули с конкурентни ИЗГОДНИ ЦЕНИ, без да правим компромис с качеството на продуктите. Периодично е възможно да има промени в цените, поради фактори като променливи разходи, пазарни условия и конкуренция. Можем обаче да гарантираме, че винаги се стремим да продаваме продуктите на възможно най-добрата цена.
2. Плащане
Дебитна/кредитна карта
В кошницата ще видите крайната сума на Вашата поръчка, включително ДДС и сумата за доставка. Това е крайната цена, която трябва да заплатите.
Можете да заплатите поръчаните от Вас артикули със следните дебитни/кредитни карти:
- Visa
- MasterCard
- Maestro
През нашата онлайн платформа или POS терминал във физически магазин не може да използвате карти на Diners Club и American Express. Когато плащате с кредитна карта, Вие сте защитени от кражба/злоупотреба без личен риск. Защитата на Вашата кредитна карта Ви гарантира възстановяване на пълната сума от Вашия кредитор.
Вашето плащане се осъществява чрез сигурна и криптирана връзка, която гарантира, че Вашата лична информация не може да бъде достигната от неоторизирана трета страна. Вашето плащане е гарантирано от нашия финансов посредник. Гарантираме, че няма да съхраняваме никаква част от информацията за Вашата кредитна карта на наш сървър. Следователно ЮСК БУЛ няма достъп до никаква част от тази информация.
Вие ще трябва да въведете следната информация:
Номер на картата (16 цифри, отпечатани на предната страна на картата)
Срок на валидност (отпечатан на предната страна на картата)
Код за сигурност (3-цифрен код, отпечатан на задната страна на картата над магнитната лента, най-вдясно)
Нашият уебсайт www.jysk.bg е включен в програмите за сигурни плащания с банкови карти в интернет на VISA (VISA Secure) и MasterCard (mastercard ID Check). Поради тази причина за извършване на плащане с картата Ви към ЮСК България и чрез нашия сайт, регистриран за протоколите за сигурност при онлайн плащания, е необходимо да въведете и кодове за допълнителна верификация от Ваша страна. Това са така наречените 3D динамичен секретен код и 3D статичен секретен код, като чрез потвърждаването им разрешавате извършването на плащане от наличността по Вашата карта към съответния насрещен получател.
Tази услуга осигурява на притежателите на банкови карти с логaтa на VISA или MasterCard по-голям контрол при използването на картите им в интернет, намалява възможностите за неоторизирано използване и увеличава сигурността на потребителите при онлайн пазаруване.
Наложен платеж
Можете да изберете плащане при доставка, като ще заплатите допълнителна такса за услугата.
Виртуална карта за подарък Pluxee (само във физическите магазини)
Във всички физически магазини можете да пазарувате и с виртуална карта PLUXEE GIFT PASS. Заплащането се извършва на POS терминал чрез дигитално приложение на телефона Ви. Картата не може да бъде използвана онлайн. Повече информация относно картата можете да намерите тук.
На изплащане (само във физическите магазини)
JYSK Ви предлага пазаруване на изплащане в нашите физически магазини. UniCredit Bulbank и Vnoska.bg са нашите партньори. Прочетете повече информация за всеки партньор тук.
3. Потвърждение на поръчката
Когато завършите и изпратите поръчката си ще получите имейл с потвърждение на Вашата поръчка. Това потвърждение съдържа информация относно:
- Вашата поръчка
- адрес за доставка
- метод на плащане
- очаквана дата на доставка
- дължима сума
- информация за контакт с Отдел Обслужване на клиенти на JYSK
- нашите правила за връщане и замяна и права за защита на потребителите
Вашата поръчка е само оферта за покупка от нас. Моля имайте предвид, че този имейл с потвърждение на Вашата поръчка не се счита за финално приемане на поръчката Ви от ЮСК БУЛ.
Нищо, което правим или казваме няма да доведе до приемане на Вашата оферта, докато не Ви изпратим имейл, с който Ви уведомяваме, че сме приготвили и изпратили артикулите за Вас. В този момент ще бъде сключен договор между Вас като купувач и нас като търговец за продажба на артикулите, които сте поръчали.
Веднъж, след като договорът е сключен, не можете да променяте поръчката си (и все пак можете да я анулирате както е заложено в нашата Политика за връщане и замяна).
Във всеки момент, преди договорът да бъде сключен, можем да откажем да доставим поръчания от Вас артикул. Ако това се случи и Вие вече сте заплатили поръчката си, ние ще Ви възстановим пълната сума по поръчката в съответствие с нашата Политика за връщане и замяна.
Опитваме се да подсигуряваме наличност от пълния ни асортимент през цялото време и Ви предупреждаваме, когато даден артикул е изчерпан. Ако поради някакви независещи от нас причини и обстоятелства не можем да осигурим доставката на определен артикул, не носим отговорност пред Вас, с изключение на това да не бъдете таксувани за този артикул.
В интерес на всички наши клиенти поставяме ограничения в количеството при закупуване на голям брой от определени артикули. Ако се опитате да закупите голямо количество от артикули, за които е поставено такова ограничение ще получите съобщение, което ще Ви информира, че трябва да намалите броя на артикулите, които се опитвате да закупите.
Ако желаете да Ви изпратим отново потвърждение за Вашата поръчка, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.
4. Фактура
При изпращане на Вашата поръчка ще получите фактура на посочения имейл, която съдържа информация за:
- Вашата поръчка
- адрес за доставка
- метод на плащане
- очаквана дата на доставка
- цена(и)
- информация за контакт с Отдел Обслужване на клиенти на JYSK
- нашите правила за връщане и замяна и права за защита на потребителите
Приложени към фактурата ще откриете инструкции за грижа за артикулите. Ако артикулът, който сте закупили има гаранционен срок, информация относно срока ще бъде включена във фактурата, следователно тя ще Ви служи и като доказателство за гаранцията. В случай, че сте въвели мобилния си номер при създаване на поръчката ще получите SMS, когато тя бъде изпратена.
5. Транспорт
Предлагаме различни опции за доставка:
1. Доставка до магазин на JYSK – без такса за доставка
Имате две опции за вземане на Вашата поръчка в избран от Вас магазин на JYSK като по този начин ще избегнете заплащането на такси за транспорт.
Ако изберете услугата Кликни & Вземи, ще получите съобщение, в рамките на 30 минути, с което от магазина ще Ви известим, че Вашата поръчка е готова да бъде взета. Можете да вземете поръчаните артикули в рамките на деня на създаване на резервацията Ви + следващите 2 работни дни. Плащането ще бъде направено на касата на магазина в момента на получаване на артикулите.
Доставка в магазин е опция, подобна на Кликни & Вземи, но предоставя възможност да поръчате по-голям асортимент от артикули, отколкото са налични във физическите ни магазини. Тези артикули се подготвят в нашия централен склад и се изпращат в магазина. Очакваното време за доставка е между 5-14 работни дни. Ще получите SMS известие от страна на магазина когато поръчката Ви е вече налична в магазина и можете да отидете да я получите. Можете да изберете доставка в магазин JYSK за поръчки на стойност 99 лв. или повече. Всички поръчки с доставка до магазин се предплащат предварително с карта при създаването на поръчката. Опция за Наложен платеж не е налична при избора на доставка в магазин.
2. Доставка до адрес по избор – с включена сума за доставка
ЮСК България извършва доставки до клиенти само в рамките на страната.
Видове доставка:
- Малки пакети за по-малки артикули – напр. завивки, кърпи и чаршафи
- Колети за големи артикули – напр. матраци, легла и мебели
ЮСК България определя транспортния метод в зависимост от теглото и обема на артикулите, които сте поръчали, а също така спрямо зоната за доставка и допълнителните услуги.
Препоръчваме Ви да въведете мобилен номер, когато правите поръчката си, за да можем ние или нашите куриери да се свържем с Вас чрез SMS/Viber съобщение или обаждане с информация за Вашата доставка.
Моля, проверете дали името, адресът и телефонният номер на фактурата са правилни.
Вашата доставка може да се забави по време на пикови периоди и през зимата заради лоши атмосферни условия.
Вие носите отговорност за изхвърлянето на опаковъчните материали.
Малки пакети (по-малки артикули):
Ако поръчката Ви е с адрес за доставка извън София/Софийски регион, се доставя с куриерска фирма Sameday. Малките пакети с тегло до 30 кг. се доставят стандартно до външната входна врата на сградата в рамките на 2-4 работни дни (и/или по график в зависимост от конкретното населено място) и качване на поръчката не е включено.
Ако поръчката Ви е с адрес за доставка в София/Софийски регион се доставя с куриерска фирма НетКуриер. Малките пакети с тегло до 30 кг. се доставят до външната входна врата на сградата в рамките на 2-4 работни дни и качване на поръчката не е включено.
Можете да изберете от следните опции :
Доставка до домашен адрес
Можете да изберете доставка до личен или служебен адрес.
Време на доставка
Не е възможно предварителното избиране на определен часови диапазон за доставка – доставки се извършват в рамките на деня в диапазон от 9:00 до 17:00ч.
ИЗВЕСТЯВАНЕ ЗА ДОСТАВКАТА
От момента, в който направите поръчката си до нейната доставка, можете да очаквате следните известия:
- Когато Вашата поръчка е готова и изпратена от нашия склад ще получите СМС и имейл с потвърждение, а също така и фактура за поръчаните артикули.
- Когато получите имейл с фактурата за поръчката си, в него ще има и линк за нейното проследяване.
- Ще получите SMS/Viber съобщение с допълнителна информация в деня на доставката.
Колети (големи артикули):
Куриерската фирма ще достави Вашата пратка на адрес в рамките на 4-8 работни дни (CVC) за всички населени места извън София/Софийски регион (и/или по график в зависимост от конкретното населено място) и 2-4 работни дни (НетКуриер) за София/Софийски регион.
Стандартното място за доставка е до външната входна врата на жилищната сграда/блок/къща.
Предлагаме Ви допълнителни услуги като:
- Качване в жилищна сграда или пренасяне до входна врата (ако адресът на клиент е еднофамилна къща или се намира в затворен комплекс)
Ако изберете стандартна доставка, поръчката Ви ще бъде доставена до външната входна врата в жилищна сграда/блок или до външна порта при еднофамилни къщи и затворени комплекси с ограничен достъп.
Ако желаете поръчката Ви (за артикули над 30 кг. (CVC) / над 30 кг.(НетКуриер) общо тегло) да бъде доставена до входна врата на определен етаж в жилищната сграда/блок или до входна врата на къща, можете да изберете тази услуга срещу допълнително заплащане. Сумата за услугата се изчислява автоматично на база на килограмите на артикулите в поръчката Ви.
Моля да имате предвид, че с цел сигурност, екипът на куриерската компания няма право да внася пратки през входните врати на жилището и да позиционира артикули на територията на дома. Уточнението е валидно и при връщане на стока.
Можете да промените датата на доставка веднъж (до 5 работни дни), без да заплащате допълнително за услугата. За промяна на датата на доставка можете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти или директно с куриера при получаване на SMS/Viber съобщение с очакваната дата на доставка. Куриерът ще направи до 2 безплатни опита до достави поръчката Ви.
Ако нямате възможност да бъдете на посочения в поръчката адрес в очакваното време за доставка, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти или куриера, за да промените адреса. Ако куриерът не успее да се свърже с Вас, поръчката Ви ще бъде върната в склад на куриера и ще трябва да бъде организирано второ посещение.
Ако искате да върнете поръчката си, тя трябва да е приготвена за вземане от външната врата. Моля, вижте нашите Правила за връщане и замяна или се свържете с Отдел Обслужване на клиенти за допълнителна информация.
ИЗВЕСТЯВАНЕ ЗА ДОСТАВКАТА
От момента, в който направите поръчката си до нейната доставка, можете да очаквате следните известия:
- Когато Вашата поръчка е готова и изпратена от нашия склад ще получите СМС и имейл с потвърждение, а също така и фактура за поръчаните артикули.
- Когато получите имейл с фактурата за поръчката си, в него ще има и линк за нейното проследяване (НетКуриер).
- Ще получите SMS/Viber съобщение/обаждане един ден преди доставката и/или в деня на доставката.
Получаване на доставката
При получаване на доставката, моля:
- убедете се, че броят на кашоните/пакетите съвпада с броя, посочен на документите за доставка
- проверете всички кашони/пакети за някакви видими повреди и дефекти
Ако броят на кашоните/пакетите е по-малък от очакваното, уведомете шофьора за липсата. Всяко несъответствие, без значение колко е малко или незначително, трябва да бъде съобщено веднага на Отдел Обслужване на клиенти на JYSK България.
Моля, имайте предвид, че като клиент разполагате с два (2) месеца, през които да направите рекламация, отнасяща се до липсващи части или пакети от артикулите по поръчката. Предлагаме Ви да проверите внимателно цялата поръчка веднага, след като я получите.
Увредени артикули
Ако кашоните/пакетите изглеждат увредени или с дефект, Ви препоръчваме да:
- откажете доставката и подпишете документите с „Отказ поради увреждане“
- приемете доставката, уведомите куриера и подпишете документите, ясно изписвайки/отбелязвайки „Увредена“ на самите документи
- или направите снимки на опаковката, преди да разопаковате артикулите
По този начин ние можем да установим причините за увреждането и да предотвратим подобни инциденти в бъдеще.
При всички случаи, моля, веднага се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, за да съобщите за проблема.
6. Правила за връщане и замяна
В JYSK e лесно да върнете или замените артикул, ако промените решението си.
Ние възстановяваме цялата сума, без ограничение в срока за връщане за артикули, които са нови, неупотребявани и в търговски вид и за които разполагате с оригинален документ за покупката. Това се отнася както за артикули, закупени във физически магазин, така и онлайн.
Моля, имайте предвид:
- Ако не разполагате с документ за покупката (касов бон и/или фактура) не можем да Ви предложим връщане или замяна. За връщането или замяната на един или повече артикули, закупени от физически магазин JYSK е задължително предоставянето на касов бон, издаден за покупката им. Касовият бон съдържа УНП (Уникален номер на продажба), който задължително се отразява в сторно документа, издаден за връщането или замяната на артикулите. Сторно документът съдържа най-малко посочените в чл. 26, ал.1, т.1 - 11 (Наредба Н-18 на НАП) реквизити, както и номер, дата и час на издаване на фискалния/системния бон, по повод на който се издава сторно документът, причината за сторно операцията и надпис "СТОРНО" . За онлайн поръчки Вашият документ за връщане/замяна е фактурата, която сте получили на имейла, посочен в поръчката Ви. За покупки от физически магазин се нуждаете от оригинален касов бон. Ако не разполагате с касовия бон, магазинът може да го намери в системата, ако плащането е извършено с карта и разполагате с банковите детайли за превода. Това е възможно само за покупки, направени в рамките на 1 календарна година.
- Ако връщате артикул, който е увреден или използван по начин, който значително намалява стойността му, ние си запазваме правото да намалим сумата за възстановяване.
- Закупените мостри от физически магазин не подлежат на връщане и предявяване на рекламации. Клиентът следва да е запознат предварително с условията и състоянието на мострата в момента на закупуването й.
- Tекстил за спалня (спално бельо, завивки, възглавници, протектори за матраци) не подлежат на връщане и замяна. Разопаковани топ матраци и матраци на руло са с намалена сума за възстановяване по подразбиране и спрямо преценката на състоянието им.
- Сумата за допълнителни услуги като качване и Наложен платеж няма да бъде възстановена, ако доставката е била осъществена.
Състояние на върнатите артикули
- Ако върнете артикул, който е повреден или използван по начин, който значително намалява стойността му, си запазваме правото да намалим сумата за възстановяване или да откажем изцяло възстановяването ѝ.
- Когато връщате артикул с куриер, моля уверете се, че е добре опакован, по възможност в оригиналната си опаковка. В този случай можем да продадем артикула отново и да удовлетворим друг клиент. Запазете документа, предоставен от куриера, ако разполагате с такъв и по възможност номера за проследяване на върнатата поръчка. Ако артикулът не е върнат в оригиналната си опаковка, JYSK си запазва правото да намали сумата за възстановяване.
- Предлагаме Ви 100 дни тестов период за матраци от серията GOLD. Прочетете повече за матраците GOLD серия. 100-дневният тестов период не се отнася за топ-матраци и надматрачни постелки GOLD серия.
Разходи за транспорт и доставка
- Ако върнете артикул във физически магазин на JYSK или организирате сами връщането му с куриер, ще възстановим първоначалната сума за транспорт, която сте заплатили по онлайн поръчката си.
- Ако предпочитате JYSK да организира връщането на артикул(и), то в този случай няма да възстановим първоначалната сума за транспорт, тъй като тя ще покрие нашите разходи за връщането на артикула.
- Ако върнете поръчка/артикул във физически магазин и тази поръчка/артикул е бил(а) доставена до Ваш адрес с транспорт, организиран от магазина, няма да възстановим първоначално заплатената от Вас сума за транспорт.
- Ако не върнете цялата поръчка, а само част от нея, няма да възстановим първоначалната сума за транспорт.
Възстановяване на суми
Възстановяването на сумата ще бъде извършено възможно най-бързо, но не по-късно от 14 дни, след като сме получили Вашата заявка за отказ/връщане. JYSK може да задържи възстановяването на сумата, докато получим върнатите артикули или докато Вие не предоставите документи, доказващи, че сте върнали артикулите.
Отказ от поръчка преди издаване на фактура
Ако желаете да откажете своята поръчка на JYSK.bg, преди да е издадена фактура за нея, трябва да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти и да заявите отказ на поръчката като предоставите референтния ѝ номер. Ако не сте приели доставката на поръчката си, няма да бъдете таксувани допълнително за нейното връщане.
Как да върнете артикул(и)
Нашата Политика за връщане се отнася както за артикули, закупени във физически магазин на JYSK, така и онлайн.
Най-бързият и лесен начин да върнете артикул е във физически магазин на JYSK. Ако върнете артикула в магазин, получавате сумата за него веднага*, включително и сумата за транспорт, заплатена при онлайн поръчка, ако връщате цялата поръчка. По този начин подсигуряваме добрия вид на артикула и можем да го продадем отново на друг клиент.
Без да възстановяваме първоначално заплатената сума за доставка по оригиналната Ви поръчка можем да организираме изтеглянето и връщането й. Моля, прочетете повече относно това как JYSK може да помогне с организирането на Вашето връщане в нашите ЧЗВ на Как да върнете артикул(и). Можете също така и да използвате нашата онлайн форма за връщане.
*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица.
7. Рекламации
Предлагаме Ви 2-годишен гаранционен период от датата на покупка за всички артикули.
2-годишната търговска гаранция важи само за физически лица. Спрямо Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и Закона за Предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и продажби на стоки(ЗПЦСЦУПС), търговската гаранция се прилага само спрямо потребители - физически лица. В българското законодателство не е предвидена законова гаранция за бизнес клиенти – юридически лица. В случай обаче, че дефект/липсваща част/липсващ пакет от артикул бъдат установени по време на доставката или докладвани веднага след разопаковането му, то тогава подадената рекламация ще бъде регистрирана и разгледана.
- Артикулът Ви е с качествен дефект?
- Липсват части от поръчката Ви?
- Поръчката Ви е с транспортни щети?
- Или имате други въпроси, свързани с предявяване на рекламация?
- свържете се с някой от физическите ни магазини и носете Вашия касов бон/фактура като доказателство за покупката. Също така можете да се свържете и с Отдел Обслужване на клиенти. Използвайте тази форма и прикачете снимка на дефектния артикул. Моля, добавете и номера на поръчката, за да намалите срокът, необходим за обработка на заявката.
Моля, имайте предвид, че рекламацията трябва да бъде предявена във възможно най-кратък срок от момента, в който установите дефекта/проблема.
Ако ЮСК България одобри предявената рекламация ние ще покрием всички разходи, свързани с първоначалната поръчка или ще Ви предложим замяна на дефектния артикул.
Можете също и да използвате платформата на Европейската Комисия за онлайн разрешаване на спорове и да регистрирате оплакване. Този избор е най-подходящ, ако сте потребител, живеещ в друга държава членка на ЕС. Регистрирайте Вашето оплакване тук. Когато регистрирате оплакване трябва да цитирате нашия имейл адрес jyskbg@jysk.com.
8. Политика за защита на личните данни
Целта на настоящата Политика за поверителност е да Ви информира за това как JYSK („JYSK“, „ние“, „нас“) обработва Вашите лични данни и за Вашите права във връзка с това.
За целите, описани по-долу, и за спазването на местните закони за защита на данните носят отговорност следните юридически лица на JYSK:
- JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, ДАНИЯ („JYSK HQ“)
- ЮСК БУЛ ЕООД, ул. Ларс Ларсен 1, Божурище, 2227, България („JYSK“)
Ако имате въпроси относно Политиката за поверителност, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.
1. Цел, типове лични данни и правно основание за обработването
Ние обработваме следните лични данни:
Цел | Типове лични данни | Правно основание |
Онлайн покупка (вкл. „Кликни & Вземи“ и доставки) |
| Обработването е необходимо за изпълнението от наша страна на споразумението с Вас относно пазаруването в JYSK (ОРЗД, член 6(1)(б)). Нашият законен интерес при обработването на покупката (ОРЗД, член 6(1)(е)). Ако проблеми със сигурността изискват да се свържем с вас, ние ще използваме информацията за контакт, предоставена поради наше законово задължение (ОРЗД, член 6(1)(в)) съгласно Регламента за общата безопасност на продуктите (РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2023/988, член 35). |
Комуникация, включително персонализирани съобщения с маркетинг материали |
| Вашето съгласие (ОРЗД, член 6(1)(а)). Нашият законен интерес при администриране на вашето съгласие (ОРЗД, член 6(1)(е)). |
Подобрени реализации и разширено съпоставяне В случай на покупка използваме подобрени реализации и разширено съпоставяне, където споделяме вашия имейл и/или други видове данни в криптиран (хеширан) формат с Google и Meta. Може да прочетете повече тук: |
| Вашето съгласие (ОРЗД, член 6(1)(а)). |
Създаване и поддържане на потребителски акаунт в JYSK на уеб сайта |
| Обработването е необходимо за изпълнението от наша страна на споразумението с Вас относно достъпа до и използването на потребителския акаунт (ОРЗД, член 6(1)(б)). Нашият законен интерес да гарантираме адекватна регистрация и администриране на потребителски акаунт (ОРЗД, член 6(1)(е)). |
Анализ на активността на потребителите на уеб сайта (бисквитки) |
| Вашето съгласие (ОРЗД, член 6(1)(а)). Вижте нашата политика за бисквитки за повече информация. |
Бюлетин |
| Вашето съгласие (ОРЗД, член 6(1)(а)). Нашият законен интерес да гарантираме адекватни, релевантни и задълбочени персонализирани бюлетини и администриране за тях (ОРЗД, член 6(1)(е)). |
Напомняне за връщане в наличност |
| Вашето съгласие (ОРЗД, член 6(1)(а)). |
Локатор на магазини |
| Вашето съгласие (ОРЗД, член 6(1)(а)). |
Прегледи на продукти на уеб сайта |
| Вашето съгласие (ОРЗД, член 6(1)(а)). |
Анкета сред клиентите |
| Нашият законен интерес да подобряваме качеството на услугите ((ОРЗД, член 6(1)(е)). |
Обслужване и поддръжка на клиенти |
| Нашият законен интерес да гарантираме адекватно обслужване и поддръжка на клиенти (ОРЗД, член 6(1)(е)). Вашето съгласие за записи на телефонни разговори (ОРЗД, член 6(1)(а)). |
Социални медии |
| Нашият законен интерес да администрираме нашите акаунти в социални медии и да предоставяме адекватно обслужване и поддръжка на клиенти (ОРЗД, член 6(1)(е)). |
Докладване за безопасност на продукт |
*По избор: за целите на докладването, може да обработваме описания или прикачени файлове, съдържащи лична информация, която считате за необходимо да изпратите към нас. | Правно задължение (ОРЗД, член 6(1)(в)) съгласно Регламента за общата безопасност на продуктите (РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2023/988, член 9). |
Камери за видео наблюдение |
| Нашият законен интерес да пазим нашите помещения, служители и клиенти в безопасност (ОРЗД, член 6(1)(е)). |
B2B акаунт |
| Обработката е необходима, за да изпълним споразумението с вас относно достъпа и използването на потребителския акаунт (ОРЗД, член 6(1)(б)). Нашият законен интерес да осигурим адекватна регистрация и администриране на потребителския акаунт (ОРЗД, член 6(1)(е)). |
2. На кого прехвърляме лични данни?
Може да споделяме Вашите лични данни с лица, бизнес партньори на JYSK и органи, които се нуждаят от личните данни за изпълнение на посочените по-горе цели на обработване или на които сме задължени да разкрием Вашите данни съгласно приложимото законодателство.
В някои случаи използваме трети страни, обработващи личните Ви данни от наше име, като например доставчици на решения за архивиране, облачни решения или други ИТ системи, използвани от JYSK.
Ако личните данни се прехвърлят в държави извън ЕС/ЕИП, JYSK осигурява адекватно ниво на защита, като използва стандартните договорни клаузи на ЕС в споразуменията с получателите на данните или като гарантира, че получателите поне подлежат на специални механизми за сертифициране или че те представляват „безопасни“ трети държави, одобрени от Европейската комисия.
Можете да заявите копие от основанието за прехвърлянето, като се свържете с JYSK чрез данните за контакт по-горе.
3. Период на съхранение
Ние съхраняваме личните данни толкова дълго, колкото е необходимо за изпълнение на описаните по-горе цели.
Архивните копия, съдържащи лични данни за Вас, ще бъдат рутинно изтривани поради постепенно презаписване и до тях не може да се осъществява достъп по обичаен начин.
4. Права
Можете по всяко време да заявите достъп, коригиране и изтриване на Вашите лични данни. Освен това можете да ограничите обработването на Вашите лични данни, да възразите срещу обработването и да упражните правото си на разкриване и прехвърляне на Вашите лични данни на друг администратор на данни (право на преносимост на данните).
Ако сте дали съгласието си за обработването на Вашите лични данни, можете да оттеглите съгласието си по всяко време, като се свържете с нас. Такова оттегляне обаче няма да повлияе на обработването на лични данни, което е настъпило преди оттеглянето.
5. Жалби
Можете да подадете жалба до надзорен орган относно обработването на Вашите лични данни от наша страна по всяко време.
6. Изменения в политиката за поверителност
Настоящата Политика за поверителност може да се актуализира и изменя например поради промени в законодателството и практиката в областта на защитата на данните. Съветваме Ви да следите информацията за всякакви изменения в Политиката за поверителност. Някои изменения ще Ви бъдат съобщавани директно по имейл и в определени ситуации може да бъдете помолени да приемете значителни изменения.
Дата на последното изменение на Политиката за поверителност: 09/05/2025
9. Когато се абонирате за нашия бюлетин
JYSK A/S, CVR 13590400, ще се свърже с мен за информация относно продукти, предлагани от JYSK, включително вдъхновяващо съдържание, страхотни оферти и отстъпки, нови продукти, текущи кампании, игри, информация за събития, напомняния за продукти в кошницата, или продукти, към които съм проявил интерес, както и последващи имейли след покупката ми, например със съвети за грижа за продукта.
Комуникацията ще се осъществява и чрез медии на трети страни, включително Facebook, Instagram, YouTube, TikTok и Google.
JYSK може да използва съгласието ми, за да се свърже с мен и да ме попита дали желая да актуализирам и разширя съгласието си в области, обхващащи съответното законодателство за маркетинг и защита на данните.
JYSK обработва информация с моето име и имейл и също така използва пиксели, които позволяват на JYSK да проследи кога отварям имейл, върху какво кликвам и какво устройство използвам.
Персонализираните комуникации и маркетингови материали са специално пригодени за мен въз основа на моето име, имейл, адрес, история на посещаване и търсене в уебсайта на JYSK, история на покупките и информация, събрана чрез бисквитки и медии на трети страни.
Винаги мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на JYSK с въпроси относно гореописаната информация.
10. Подаръчни карти JYSK
Подаръчната карта JYSK може да бъде заредена с минимум 20 лв. и с максимум 2500 лв. Ако желаната стойност надвишава тази сума, то ще Ви бъде зареден друга подаръчна карта с разликата над 2500 лв.
Подаръчната карта JYSK може да бъде закупена и използвана само във физическите магазини на JYSK.
При покупката на подаръчната карта JYSK Вие се съгласявате с Правилата и условията за използването ѝ.
Можете да използвате подаръчната карта като средство за разплащане в държавата, където е бил издаден, т.е. само на територията на България и във физически магазин на JYSK България. Картата не може да бъде поръчвана или използвана онлайн. Подаръчната карта не може да бъде използвана за закупуването на повече подаръчни карти.
Ако стойността на подаръчната карта е по-ниска от стойността на покупката Ви, можете да доплатите разликата чрез плащане в брой или с карта, с изключение на плащане с банков превод. Ако стойността на картата е по-голяма от стойността на покупката Ви, можете да я използвате частично и за последващи покупки.
Можете да проверите стойността на подаръчната карта на касата във всеки физически магазин JYSK. Можете да използвате заредената сума само за закупуване на артикули от физически магазин JYSK. Сумата не може да бъде възстановявана в брой. Фактура за закупуване на подаръчна карта не може да бъде издавана. Фактура може да се издаде само при използване на подаръчната карта.
Ако заплатите артикул/и частично с подаръчна карта и с кредитна/дебитна карта и след това ги върнете, ще възстановим сумата, заплатена за тях по същия начин.
Ако направите поръчка или покупка в един от физическите магазини JYSK и я заплатите с подаръчна карта, и след това я анулирате/върнете, ще Ви направим замяна за друг/и артикул/и или ще Ви възстановим сумата чрез издаване на нова подаръчна карта.
Подаръчната карта може да бъде използвана като разплащателно средство, без да е необходимо да се идентифицирате с документ. Тя може да бъде блокирана, ако е загубена или бъде открадната. JYSK не носи отговорност и не заменя изгубени или откраднати подаръчни карти. Ако използваната карта е с изчерпана стойност, то тя се оставя на касата в магазина и се унищожава веднага от служител на магазина.
Подаръчните карти са с неограничен срок на използване.
11. Правила и условия за обслужване на корпоративни клиенти (B2B)
Този раздел засяга правилата и условията за клиенти(те), които закупуват нашите продукти с търговска цел.
Гаранция
Моля, имайте предвид, че не всички продукти, които предлагаме в JYSK, са произведени с цел комерсиална употреба, ето защо може да се очаква по-голямо износване и дори нарушаване на структурата на част от тях, за разлика от тези, закупени за лична употреба. Ако продуктите са използвани с комерсиална цел, гаранцията става невалидна.
Право на връщане
При корпоративни поръчки нямате право на връщане на стоката. При това положение не можете да върнете стока закупена с комерсиална цел. Това правило влиза в сила веднага щом направите покупка като фирма или от името на фирма.
Отговорности
Под никакви обстоятелства JYSK не поема отговорност за загуба на печалба, загуба на дейност или други непреки загуби.
12. Кандидати за работа
Политика за поверителност при кандидатстване за работа
Целта на тази Политика за поверителност е да ви информира как JYSK обработва вашите лични данни и какви са вашите права в тази връзка.
За целите, описани по-долу, и в съответствие с местното законодателство за защита на данните, ЮСК БУЛ ЕООД е администратор на лични данни.
Ако имате въпроси относно политиката за поверителност за кандидатите за работа, моля, свържете се с jyskbg@jysk.com, директно през формата за контакт на сайта ни, или се обърнете към рекрутъра, с когото сте били в контакт.
1. Цел, видове лични данни и правно основание за обработване
Ние обработваме следните лични данни:
Цел | Видове лични данни и чувствителни данни | Правно основание |
---|---|---|
Управление и оценка на кандидатурата ви за работа |
| Нашият легитимен интерес да оценим най-подходящите кандидати (Общ регламент относно защитата на данните, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент чл. 6, ал. 1, е) |
Управление на процеса по подбор |
| Нашият легитимен интерес за управление на процеса по подбор. (Общ регламент относно защитата на данните, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент чл. 6, ал. 1, е). Обработването е необходимо за предприемане на стъпки преди сключване на трудов договор. Общ регламент относно защитата на данните, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент чл. 6, ал. 1, б). |
Препоръка чрез нашата онлайн форма |
| Нашият легитимен интерес да получаваме препоръки за подходящи кандидати. (Общ регламент относно защитата на данните, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент чл. 6, ал. 1, е). |
Участие в кампания или събитие за привличане на таланти (онлайн или присъствено) |
| Нашият легитимен интерес да организираме кампании за привличане на таланти. (Общ регламент относно защитата на данните, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент чл. 6, ал. 1, е). Вашето съгласие да се свържем с вас впоследствие с подходящи възможности за работа. (Общ регламент относно защитата на данните, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент чл. 6, ал. 1, а). |
Дейност, свързана с „бисквитки“ Как Smart Recruiters използва бисквитки можете да прочетете в тяхната политика за бисквитки: |
| Вашето съгласие. (Общ регламент относно защитата на данните, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент чл. 6, ал. 1, а). Моля, вижте нашата политика за бисквитки за повече информация. |
2. Използване на автоматизирано вземане на решения
Можем да използваме система за анализ на кандидатури, включително квалификации и опит, които отговарят на описанието на длъжността. Кандидатури, които не отговарят на предварително зададените критерии, ще бъдат автоматично отхвърляни.
Основанието за автоматизираното вземане на решения е, че някои възможности за работа са толкова привлекателни, че на практика би било невъзможно да прегледаме всички кандидатури, за да открием най-подходящия кандидат.
Последиците за кандидатите могат да бъдат, че отхвърлените кандидатури няма да бъдат разглеждани за съответната позиция. Това означава, че тяхната кандидатура няма да бъде индивидуално прегледана от нашия екип по подбор.
Ако за конкретна позиция се използва автоматизирано вземане на решения, критериите и логиката, по които то се прилага, ще бъдат ясно описани в съответната обява за работа.
3. На кого предоставяме лични данни?
Възможно е да предаваме лични данни в рамките на структурата на групата, включително на отдел „Човешки ресурси“ на JYSK, който осигурява функции по подкрепа и контрол на процеса по подбор.
В някои случаи използваме лица, които обработват лични данни от наше име, като например Starred и SmartRecruiters.
Ако лични данни се предават в държави извън ЕС/ЕИП, JYSK гарантира адекватно ниво на защита, като използва стандартни договорни клаузи на ЕС в споразуменията с получателите на данните или като се уверява, че получателите подлежат поне на специални механизми за сертифициране или че са „сигурни“ трети страни, одобрени от Европейската комисия.
Можете да поискате копие от основанията за предаването на данни, като се свържете с JYSK чрез посочените по-горе данни за контакт.
По-конкретно относно предаването на данни към SmartRecruiters – те участват в Рамката за защита на личните данни между ЕС и САЩ (EU-U.S. Data Privacy Framework). Допълнителна информация можете да намерите тук: https://www.dataprivacyframework.gov/list
4. Срок на съхранение
Съхраняваме личните данни толкова дълго, колкото е необходимо за изпълнение на описаните по-горе цели.
Вашата кандидатура ще бъде съхранявана за срок от 6 месеца след приключване на процеса по подбор, съгласно чл.25к, ал. 1 от ЗЗЛД.
Съхраняваме лични данни, свързани с кампании или събития за привличане на таланти, в срок от 6 месеца след получаване на вашето съгласие.
5. Права
Имате редица права във връзка с обработването на вашите лични данни.
Ако желаете да упражните някое от тези права, моля свържете се с jyskbg@jysk.com, директно през формата за контакт на сайта ни, или се обърнете към рекрутъра, с когото сте били в контакт.
- Право на достъп
Имате право на достъп до личните данни, които обработваме за вас, както и да получите допълнителна информация относно обработването.
- Право на коригиране
Имате право да поискате коригиране на неточни лични данни, свързани с вас.
- Право на изтриване
В определени случаи имате право да поискате изтриване на личните си данни преди изтичането на общия срок за съхранение.
- Право на ограничаване на обработването
В конкретни ситуации имате право да поискате ограничаване на обработването на личните Ви данни. При ограничено обработване можем да обработваме данните – с изключение на тяхното съхранение – само с вашето съгласие или с цел установяване, упражняване или защита на правни претенции, или за защита правата на друго лице или важен обществен интерес.
- Право на възражение
В определени случаи имате право да възразите срещу законосъобразната обработка на вашите лични данни. Също така имате право да възразите срещу обработването на данните ви за целите на директния маркетинг.
- Право на преносимост на данните
В определени случаи имате право да получите личните си данни в структуриран, широко използван и машинно четим формат, както и да поискате тези данни да бъдат прехвърлени от един администратор на друг без пречки.
Ако сте дали съгласие за обработването на вашите лични данни, можете да го оттеглите по всяко време, като се свържете с нас. Оттеглянето на съгласието обаче няма да засегне обработването на лични данни, извършено преди момента на оттегляне.
6. Оплаквания
Можете по всяко време да подадете жалба до ЮСК БУЛ ЕООД относно начина, по който обработваме вашите лични данни.