Въпроси свързани с вашите поръчки.

Ще се радваме да отговорим на всички ваши запитвания
свързани с поръчки, опциите за плащане, Click & Collect или как да промените или отмените вашата поръчка. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с нашият екип по Обслужване на клиенти.

Промени или откажи поръчка

Отговор

Ако не получите фактурата за Вашата поръчка в рамките на 4-9 работни дни от създаването на поръчката, това може да се дължи на факта, че системата разпознава имейла с фактурата като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ.

Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако фактурата е попаднала там, може да маркирате имейла, като отбележите, че не е СПАМ.

Ако Вашата фактура не е в папка СПАМ, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.

Не сте получили отговор на Вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако сте направили поръчка във физически магазин:

  • Ако желаете да откажете, върнете или замените своята покупка, моля свържете се с магазина, в който е направена.
Ако сте направили поръчка онлайн:
  • Не е възможно да добавяте или премахвате артикули от Вашата поръчка. Необходимо е да създадете oще една на JYSK.bg , ако желаете да закупите още артикули или да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, за да анулира първата Ви поръчка и да направите нова.
  • Възможно е и да откажете цялата поръчка.
  • Ако желаете да направите промяна в поръчката си, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.
Не сте получили отговор на Вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.
 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Доставката се извършва в рамките на 4-9 работни дни. Ще получите SMS с информация за Вашата доставка в деня, когато бъде обработена и изпратена от централния ни склад и 2-ри SMS от куриерската фирма 1 ден преди самата доставка. Работим с Юнимастърс.

JYSK доставя поръчаните от Вас артикули не повече от 30 дни от датата на поръчка, ако артикул/ите са с изчерпана наличност в централния ни склад към момента на поръчката.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако не получите потвърждение за Вашата поръчка, това може да се дължи на факта, че системата го разпознава като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ в пощата Ви.

Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако потвърждението е попаднало там, може да маркирате, че не е СПАМ. Следващият път когато получите потвърждение на поръчка, то директно ще попадне във Вашата входяща кутия.

Ако Вашето потвърждение все още не е налично, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на 02/  474 45 46.

Не сте получили отговор на вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.
 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Резервация - Click Collect

Отговор

Препоръчваме Ви да изберете Кликни&Вземи опцията ако желаете да закупите артикули, които са в наличност във физическите магазини на JYSK и Доставка в магазина, ако желаете да закупите артикули от нашия разширен асортимент (за артикули, които не са налични за директна покупка в магазина, но могат да бъдат поръчани чрез резервация на място).

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако в рамките на 30 мин. след създаването на резервацията Ви не получите потвърждение от магазина, че е приготвена, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.

 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Плащане

Отговор

JYSK предлага опция за плащане с дебитните или кредитни карти посочени по-долу :

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro Borica
Плащане по банков път за поръчки онлайн не се предлага. Плащане с виртуални карти не е възможно.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.