Въпроси свързани с вашите поръчки.

Ще се радваме да отговорим на всички ваши запитвания свързани с поръчки, опциите за плащане, Click & Collect или как да промените или отмените вашата поръчка. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с нашият екип по Обслужване на клиенти. , plain_text

Промени или откажи поръчка

Отговор

Ако сте направили покупка във физически магазин:

  • Ако желаете да върнете или замените своята покупка, моля свържете се с магазина, в който е направена.
Ако сте направили покупка онлайн:
  • Не е възможно да добавяте артикули към Вашата поръчка. Трябва да създадете oще една на JYSK.bg или да помолите Отдел Обслужване на клиенти да изтрие първата Ви поръчка, за да може да си направите нова.
  • Възможно е и да откажете цялата поръчка.
  • Ако желаете да направите промяна в поръчката си, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на тел: +359 2 4925542/ +359 2 4744546.
Не сте получили отговор на Вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.
 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако не получите потвърждение за Вашата поръчка, може да се дължи на факта, че системата го разпознава като СПАМ и директно го изпраща там . Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако потвърждението е попаднало там, може да го маркирате, че не е СПАМ. Следващият път когато получите потвърждение на поръчка, то директно ще попадне във Вашата входяща кутия. Ако Вашето потвърждение все още не е налично, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на тел: +359 2 4925542/ +359 2 4744546. Не сте получили отговор на вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.
 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

JYSK доставя продуктите не повече от 30 дни от датата на поръчка. Доставката е между 7-12 работни дни. Ще получите SMS с информация за Вашата доставка 1 ден преди самата доставка и втори SMS в деня на доставката, приблизително 1 час преди да бъде извършена.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако не получите потвърждение за Вашата поръчка, може да се дължи на факта, че системата го разпознава като СПАМ и директно го изпраща там. Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако потвърждението е попаднало там, може да го маркирате, че не е СПАМ. Следващият път когато получите потвърждение на поръчка, то директно ще попадне във Вашата входяща кутия. Ако Вашето потвърждение все още не е налично, моля свържете се с  Отдел Обслужване на клиенти на тел: +359 2 4925542/ +359 2 474 45 46. Не сте получили отговор на Вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Резервация - Click Collect

Отговор

Ако два часа след създаването на поръчката Ви не получите потвърждение, че е приготвена, моля свържете се с магазина, в който сте я направили.

Информация за връзка с нашите магазини може да откриете тук

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Плащане

Отговор

JYSK предлага опция за плащане с дебитните или кредитни карти посочени по-долу :

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro Borica

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Обслужване на клиенти

Обслужване на клиенти

Тел. 02 4744546 Изпратете имейл
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30

 

Забележка

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.