Ако имате някакви въпроси относно нашите доставки, ще се радваме да помогнем. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Ако JYSK достави грешни артикули вместо тези, които сте поръчали на JYSK.bg, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти. Моля, изпратете имейл със снимки на получения сгрешен артикул/и, показващи логистичния етикет, както и номер и име на артикул/ите.
JYSK ще покрие всички разходи свързани със замяната на грешния артикул и ще получите новия отново до адреса, посочен в поръчката Ви. Грешният артикул ще бъде изтеглен при доставката на новия.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.