Транспорт и доставка

Ако имате някакви въпроси относно нашите доставки, ще се радваме да помогнем. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с Обслужване на клиенти., plain_text

Общи

Отговор

Ако JYSK достави грешни артикули вместо тези, които сте поръчали на JYSK.bg, моля свържете се с центъра за  Обслужване на клиенти.

JYSK ще покрие всички разходи свързани със замяната на грешния артикул.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Когато създадете своята поръчка, ще получите съобщение от нашия склад с номера за проследяване на поръчката и прикачена фактура за направената покупка. Можете да проследите Вашата поръчка в сайта на куриерската фирма, като въведете съответния номер.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Можете да резервирате артикули онлайн и да ги вземете от магазина. Ние наричаме тази опция „Кликни и Вземи”. Открийте артикула, който желаете да закупите и натиснете отстрани бутона „Резервирай онлайн и плати в магазина”.
 
Вашата поръчка се пази от момента, в който я направите до края на следващия  работен ден на магазина.
Когато магазинът приготви вашата поръчка, ще бъдете уведомени чрез Е-mail и SMS.
 
Моля имайте предвид, че част от артикулите се предлагат само онлайн, а други само във физическите магазини. Тази информация ще бъде упомената

 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Обслужване на клиенти

Обслужване на клиенти

Тел. 02 4744546 Изпратете имейл
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30

 

Забележка

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.