Кошница
Кошница
Ако имате въпроси относно нашата политика за рекламации и връщания, сме готови да помогнем. В случай че не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с екипа по Обслужване на клиенти.
За JYSK е много важно артикулите да бъдат доставени в добър и здрав вид. Има случаи, при които артикулът може да се повреди по време на транспортирането. Транспортната фирма трябва да установи този проблем преди доставката.
Повреда на артикулите по време на доставката:
Ако установите, по време на доставката, че артикулът/ите са повредени, Ви съветваме да направите следното :
Препоръчително е винаги, когато се съмнявате, че артикулите може да са повредени, да направите снимка на кашона/ите, преди да ги отворите. По този начин ще бъде по-лесно да се докаже, че повредата е причинена от транспорта и ще можем да Ви помогнем. Това ще предотврати подобни случаи и за в бъдеще.
Повредена стока при доставка:
Когато установите някаква повреда на стоката, независимо дали е при доставката или след като отворите пакета/ите, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.
Не съм получил цялата поръчка / Получих грешен артикул:
Ако Ви изпратим артикул, който се различава от поръчания от Вас или липсва част от поръчката, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.
JYSK ще поеме всички разходи за обратното транспортиране на артикулите, в случаите, когато са дефектни или липсва част от поръчката Ви.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Ако сте променили решението си относно Вашата поръчка, то можете лесно да я върнете. Ние възстановяваме цялата сума, без ограничение в срока за връщане за артикули, които са нови, неупотребявани и в търговски вид и за които разполагате с оригинален документ за покупката. Това се отнася както за артикули, закупени във физически магазин, така и онлайн. Най-бързият и лесен начин да върнете Вашия артикул е във физически магазин на JYSK. Ако върнете артикула в магазин, получавате сумата за него веднага*, включително и сумата за транспорт, заплатена при онлайн поръчка, ако връщате цялата поръчка. По този начин подсигуряваме добрия вид на артикула и можем да го продадем отново на друг клиент. Без да възстановяваме първоначално заплатената сума за доставка по оригиналната Ви поръчка, можем да организираме изтеглянето и връщането й.
За организиране на транспорт за връщане, моля свържете се с нашия Отдел за Обслужване на клиенти.
*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица.
Ако сте получили артикул с дефект, моля прочетете повече относно предявяването на рекламация.
Върнете Вашите артикули в магазин
Най-бързият и лесен начин да върнете артикул е във физически магазин на JYSK. Ако върнете артикула в магазин, получавате сумата за него веднага*, включително и сумата за транспорт, заплатена при онлайн поръчка, ако връщате цялата поръчка. По този начин подсигуряваме добрия вид на артикула и можем да го продадем отново на друг клиент.
*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица.
Върнете артикулите си с куриер (малки пакети до 20 кг.)
Ако сте получили поръчката си с куриерска фирма Юнимастърс, то в такъв случай сте направили онлайн поръчка с доставка до личен или служебен адрес. Моля, следвайте стъпките по-долу, за да върнете поръчката си:
Върнете артикулите си с куриер (големи колети - мебели, матраци над 20 кг.)
Ако сте получили поръчката си с Юнимастърс, то в такъв случай сте направили онлайн поръчка с доставка до личен или служебен адрес. Моля, следвайте стъпките по-долу, за да върнете поръчката си:
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Поръчка, направена във физически магазин
Ако сте направили поръчка в наш физически магазин, моля свържете се с магазина или Отдел Обслужване на клиенти, за да я откажете. Ако сте предплатили изцяло или частично поръчката си, моля, посетете магазина, за да я анулирате и да получите обратно заплатената сума. Не е възможно да възстановите предплатената сума, без да посетите магазина на място.
Поръчка, направена онлайн
Ако сте направили онлайн поръчка чрез нашия уебсайт, можете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти тук, за да откажете поръчката си. В зависимост от статуса на Вашата поръчка Отдел Обслужване на клиенти може да я анулира веднага или да Ви информира за следващите стъпки при отказ.
В рамките на работното ни време, най-бързият начин да се свържете с нас е чрез нашия чат на живо.
Ако откажете поръчката си, преди да бъде доставена до адреса Ви, ще Ви възстановим сумата за транспорт.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
За нас е важно да се чувствате сигурни преди, по време на и след Вашето пазаруване в JYSK. Ето защо предлагаме Гаранция на цените за всички наши продукти.
Ако намерите продукт, който сте закупили от JYSK на по-ниска цена (в JYSK или в магазин на друга верига) в рамките на 30 дни от покупката, ще Ви възстановим разликата в сумите - в брой за поръчки онлайн, а във физическите ни магазини – под формата на карта-ваучер. Цените на артикулите са еднакви както във физическите ни магазини, така и в нашия онлайн магазин jysk.bg.
Условия за Гаранция на цените:
• JYSK сравнява цената на всички идентични артикули. Вижте също „Изключения“ по-долу.
• Претенцията за възползване от Гаранция на цените трябва да бъде предявена в рамките на 30 дни от датата на покупка или доставка (при онлайн поръчките)
• Цената, която трябва да бъде сравнена, трябва да е актуална към момента на предявяване на претенцията за Гаранция на цените
• Трябва да предоставите доказателство за поръчка от JYSK – валиден касов бон или фактура за онлайн поръчка
• Трябва да можете да предоставите документирано доказателство от конкурентния магазин, напр. брошура, линк към офертата, снимка на етикета с актуална дата и опаковка на продукта или подобни
Изключения:
• Артикули, които не са идентични не се покриват от Гаранция на цените. Артикулът трябва да бъде същия модел и да притежава същите технически спецификации, включително същата марка/производител, същия цвят, същите размери, същите аксесоари, същото съдържание и т.н. - следователно да бъде 100% идентичен продукт.
• Гаранция на цените не покрива артикули на изчерпване с допълнителна отстъпка, мостри, оферти при откриване или преоткриване на магазин, артикули по поръчка или разпродажби в края на сезона (Коледа, сезон Градина).
• Гаранция на цените не покрива услуги като доставки, специални кампании за безплатен/намален транспорт и т.н.
• Гаранция на цените се отнася само за поръчки на дребно (частни клиенти) не и за поръчки от корпоративни клиенти (B2B сделки).
Моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти JYSK Обслужване на клиенти или посетете някой от нашите физически магазини, за да се възползвате от Гаранция на цените.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
В JYSK е лесно да върнете или замените артикул, ако промените решението си.
Ние възстановяваме цялата сума, без ограничение в срока за връщане за артикули, които са нови, неупотребявани и в търговски вид и за които разполагате с оригинален документ за покупката. Това се отнася както за артикули, закупени във физически магазин, така и онлайн. Най-бързият и лесен начин да върнете Вашия артикул е във физически магазин на JYSK. Ако върнете артикула в магазин, получавате сумата за него веднага*, включително и сумата за транспорт, заплатена при онлайн поръчка, ако върнете цялата поръчка. По този начин подсигуряваме добрия вид на артикула и можем да го продадем отново на друг клиент. Без да възстановяваме първоначално заплатената сума за доставка по оригиналната Ви поръчка, можем да организираме изтеглянето и връщането й. За организиране на транспорт за връщане, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти тук.
*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица.
Опаковане на артикулите, които желаете да върнете
В JYSK се грижим за устойчивото развитие. Следователно Ви молим да запазите опаковките на артикулите, докато не сте напълно сигурни, че искате да задържите покупката си, за да можете да ги използвате при връщането им.
Когато връщате артикул в магазин, предпочитаме да го получим в оригинален вид и опаковка. В този случай бихме могли да го продадем отново и да удовлетворим друг клиент. Ако артикулът не е в оригинален вид, магазинът запазва правото си да определи дали да възстанови пълната сума за него, да възстанови сумата частично или да издаде подаръчен ваучер за стойността му. Не е задължително да разглобите артикула, когато го връщате в магазин.
Ако ние организираме връщането на артикула чрез наш куриер, артикулът трябва да бъде разглобен и опакован, за да го запазите здрав и да сте сигурни, че ще получите сумата за него в пълен размер. Препоръчваме Ви да отваряте поръчките си внимателно и да пазите опаковките на артикулите, ако не сте сигурни дали ще запазите поръчката си.
Прочетете повече относно нашите Правила и условия за връщане тук.
100 дни тестов период на матраци GOLD серия
Предлагаме Ви 100 дни тестов период за матраци от серия GOLD. Моля, имайте предвид, че нашият 100-дневен тестов период е политика за замяна, а не политика за връщане на матрак. 100-те дни тестов период не важат за топ-матраци и надматрачни постелки от серия GOLD.
Прочетете повече относно нашия 100-дневен тестов период за матраци GOLD серия
Моля, имайте предвид:
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
В JYSK е лесно да върнете или замените артикул, ако промените решението си.
Ние възстановяваме цялата сума, без ограничение в срока за връщане за артикули, които са нови, неупотребявани и в търговски вид и за които разполагате с оригинален документ за покупката. Това се отнася както за артикули, закупени във физически магазин, така и онлайн. Най-бързият и лесен начин да върнете Вашия артикул е във физически магазин на JYSK. Ако върнете артикула в магазин, получавате сумата за него веднага*, включително и сумата за транспорт, заплатена при онлайн поръчка, ако върнете цялата поръчка. По този начин подсигуряваме добрия вид на артикула и можем да го продадем отново на друг клиент.
*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица.
Прочетете повече за нашата Политика за връщане.
Прочетете повече за това как можете да върнете Вашия артикул.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Връщане във физически магазин
Това е най-бързата опция. Ако върнете артикулите си във физически магазин на JYSK, ще получите заплатената сума обратно веднага*. Сумата може да бъде възстановена както в брой, така и по картата, с която сте заплатили (при покупка на място в магазин - веднага, при онлайн поръчка - до 2 работни дни).
Моля, носете със себе си Вашия документ за покупката (касов бон/фактура) и картата, с която сте заплатили.
*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица.
Връщане с куриер
Ако връщате поръчката си чрез наш куриер, ще получите възстановената сума веднага*, след като обработим връщането Ви. Ще получите кредитно известие на имейла, който е посочен в поръчката Ви. Възстановяването на сумата ще се извърши възможно най-бързо и не по-късно от 14 дни след датата, на която сте получили известие за връщането.
JYSK може да задържи възстановяването на сумата, докато получим върнатите артикули или докато Вие не предоставите документи, доказващи, че сте върнали артикулите.
Ако сте заплатили поръчката си с дебитна/кредитна карта, възстановяването на сумата се извършва веднага обратно по нея, след като сме го изискали. Сумата ще бъде възстановена в рамките на следващите 2 работни дни.
Ако сте заплатили поръчката си с Наложен платеж, сумата ще бъде възстановена по банков път, след като ни предоставите данни за титуляр и номер на банкова сметка. Сумата ще бъде възстановена в рамките на 7 работни дни.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.