Кошница
Кошница
Ще се радваме да отговорим на всички Ваши запитвания свързани с поръчки, опциите за плащане, Кликни&Вземи или как да промените или отмените Вашата поръчка. Ако не можете да откриете отговорите на Вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с нашият екип по Обслужване на клиенти.
Доставката се извършва в рамките на 3-5 работни дни за малки пакети и 3-6 работни дни за големи колети (мебели, матраци). Ще получите SMS с информация за Вашата доставка в деня, когато бъде обработена и изпратена от централния ни склад и 2-ри SMS/Viber съобщение от куриерската фирма 1 ден преди самата доставка. Работим с Юнимастърс.
JYSK доставя поръчаните от Вас артикули не повече от 30 дни от датата на поръчка, ако артикул/ите са с изчерпана наличност в централния ни склад към момента на поръчката. Ако нямаме възможност да осигурим наличност, то Ви информираме своевременно и възстановяваме сумата за поръчката в рамките на 7 дни, ако е предплатена.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Ако не получите фактурата за Вашата поръчка в рамките на 3-10 работни дни от създаването й, в зависимост от типа поръчка, това може да се дължи на факта, че системата разпознава имейла с фактурата като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ.
Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако фактурата е попаднала там, може да маркирате имейла, като отбележите, че не е СПАМ.
Ако Вашата фактура не е в папка СПАМ, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Ако в рамките на 30 мин. след създаването на резервацията Ви не получите потвърждение от магазина, че е приготвена, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
JYSK предлага опция за плащане с дебитните или кредитни карти посочени по-долу:
Плащане по банков път за поръчки онлайн не се предлага. Плащане с виртуални карти не е възможно.
Плащане по банков път е възможно само за поръчки/резервации, създадени във физически магазин.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.