Намаления до 50% на на всички артикули, налични само онлайн.
Пазарувайте на JYSK.bg и вземете Вашите поръчки с опция "Кликни и вземи" от магазините.
Отговор
Ако не получите фактурата за Вашата поръчка в рамките на 4-9 работни дни от създаването на поръчката, това може да се дължи на факта, че системата разпознава имейла с фактурата като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ.
Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако фактурата е попаднала там, може да маркирате имейла, като отбележите, че не е СПАМ.
Ако Вашата фактура не е в папка СПАМ, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.
Не сте получили отговор на Вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.