Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна

Седмицата на интериорните мебели - спестете до 50%!

Въпроси свързани с онлайн поръчките

Ще се радваме да отговорим на всички Ваши запитвания свързани с поръчки, опциите за плащане, Кликни&Вземи или как да промените или отмените Вашата поръчка. Ако не можете да откриете отговорите на Вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с нашият екип по Обслужване на клиенти.

Промени или откажи поръчка

Кога ще бъде доставена моята поръчка?

+

Доставката се извършва в рамките на 3-5 работни дни за малки пакети и 3-6 работни дни за големи колети (мебели, матраци). Ще получите SMS с информация за Вашата доставка в деня, когато бъде обработена и изпратена от централния ни склад и 2-ри SMS/Viber съобщение от куриерската фирма 1 ден преди самата доставка. Работим с Юнимастърс.

JYSK доставя поръчаните от Вас артикули не повече от 30 дни от датата на поръчка, ако артикул/ите са с изчерпана наличност в централния ни склад към момента на поръчката. Ако нямаме възможност да осигурим наличност, то Ви информираме своевременно и възстановяваме сумата за поръчката в рамките на 7 дни, ако е предплатена.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Мога ли да променя своята поръчка?

+
Ако сте направили поръчка във физически магазин:
  • Ако желаете да откажете, върнете или замените своята покупка, моля свържете се с магазина, в който е направена.
Ако сте направили поръчка онлайн:
  • Не е възможно да добавяте или премахвате артикули от Вашата поръчка. Необходимо е да създадете oще една на JYSK.bg , ако желаете да закупите още артикули или да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, за да анулира първата Ви поръчка и да направите нова.
  • Възможно е и да откажете цялата поръчка.
  • Ако желаете да направите промяна в поръчката си, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.
Не сте получили отговор на Вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.
 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Не сте получили Вашата фактура?

+

Ако не получите фактурата за Вашата поръчка в рамките на 3-10 работни дни от създаването й, в зависимост от типа поръчка, това може да се дължи на факта, че системата разпознава имейла с фактурата като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ.

Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако фактурата е попаднала там, може да маркирате имейла, като отбележите, че не е СПАМ.

Ако Вашата фактура не е в папка СПАМ, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Не сте получили потвърждение за Вашата поръчка?

+
Ако не получите потвърждение за Вашата поръчка, това може да се дължи на факта, че системата го разпознава като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ в пощата Ви.

Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако потвърждението е попаднало там, може да маркирате, че не е СПАМ. Следващият път когато получите потвърждение на поръчка, то директно ще попадне във Вашата входяща кутия.

Ако Вашето потвърждение все още не е налично, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти на 02/  474 45 46.

Не сте получили отговор на вашето запитване? Пишете до Отдел Обслужване на клиенти.
 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Резервация - Click Collect

Кликни&Вземи или доставка в магазина?

+
Препоръчваме Ви да изберете Кликни&Вземи опцията ако желаете да закупите артикули, които са в наличност във физическите магазини на JYSK и Доставка в магазина, ако желаете да закупите артикули от нашия разширен асортимент (за артикули, които не са налични за директна покупка в магазина, но могат да бъдат поръчани чрез резервация на място).

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Магазинът не ме е информирал, че резервацията ми е приготвена.

+

Ако в рамките на 30 мин. след създаването на резервацията Ви не получите потвърждение от магазина, че е приготвена, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти на 02/ 474 45 46.

 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Плащане

С какви възможности за плащане на онлайн поръчка разполагам?

+

JYSK предлага опция за плащане с дебитните или кредитни карти посочени по-долу:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro Borica

Плащане по банков път за поръчки онлайн не се предлага. Плащане с виртуални карти не е възможно.

Плащане по банков път е възможно само за поръчки/резервации, създадени във физически магазин. 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.