Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна

Въпроси свързани с онлайн поръчките

Ще се радваме да отговорим на всички ваши запитвания свързани с поръчки, опциите за плащане, Click & Collect или как да промените или отмените вашата поръчка. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с нашият екип по Обслужване на клиенти.

Резервация - Click Collect

Кликни&Вземи или доставка в магазина?

+
Препоръчваме Ви да изберете Кликни&Вземи опцията ако желаете да закупите артикули, които са в наличност във физическите магазини на JYSK и Доставка в магазина, ако желаете да закупите артикули от нашия разширен асортимент (за артикули, които не са налични за директна покупка в магазина, но могат да бъдат поръчани чрез резервация на място).

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Магазинът не ме е информирал, че резервацията ми е приготвена.

+

Ако в рамките на 30 мин. след създаването на резервацията Ви не получите потвърждение от магазина, че е приготвена, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.

 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Плащане

Как можете да се възползвате от „Гаранция на цените“?  

+

За нас е важно да се чувствате сигурни преди, по време на и след Вашето пазаруване в JYSK. Ето защо предлагаме Гаранция на цените за всички наши продукти.

 

Ако намерите продукт, който сте закупили от JYSK на по-ниска цена (в JYSK или в магазин на друга верига) в рамките на 30 дни от покупката, ще Ви възстановим разликата в сумите - в брой за поръчки онлайн, а във физическите ни магазини – под формата на карта-ваучер. Цените на артикулите са еднакви както във физическите ни магазини, така и в нашия онлайн магазин jysk.bg.

 

Условия за Гаранция на цените:

• JYSK сравнява цената на всички идентични артикули. Вижте също „Изключения“ по-долу.

Претенцията за възползване от Гаранция на цените трябва да бъде предявена в рамките на 30 дни от датата на покупка или доставка (при онлайн поръчките)

Цената, която трябва да бъде сравнена, трябва да е актуална към момента на предявяване на претенцията за Гаранция на цените

Трябва да предоставите доказателство за поръчка от JYSK – валиден касов бон или фактура за онлайн поръчка

• Трябва да можете да предоставите документирано доказателство от конкурентния магазин, напр. брошура, линк към офертата, снимка на етикета с актуална дата и опаковка на продукта или подобни

 

Изключения:

Артикули, които не са идентични не се покриват от Гаранция на цените. Артикулът трябва да бъде същия модел и да притежава същите технически спецификации, включително същата марка/производител, същия цвят, същите размери, същите аксесоари, същото съдържание и т.н. -  следователно да бъде 100% идентичен продукт.

• Гаранция на цените не покрива артикули на изчерпване с допълнителна отстъпка, мостри, оферти при откриване или преоткриване на магазин, артикули по поръчка или разпродажби в края на сезона (Коледа, сезон Градина), специални кампании (с или без ваучери) с допълнителен процент отстъпка на артикул/покупка, намалени артикули по време на кампания Черен петък. 

Гаранция на цените не покрива услуги като доставки, специални кампании за безплатен/намален транспорт и т.н.

Гаранция на цените се отнася само за поръчки на дребно (частни клиенти) не и за поръчки от корпоративни клиенти (B2B сделки).

 

Моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти JYSK Обслужване на клиенти или посетете някой от нашите физически магазини, за да се възползвате от Гаранция на цените.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

С какви възможности за плащане на онлайн поръчка разполагам?

+

JYSK предлага опция за плащане с дебитните или кредитни карти посочени по-долу:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro Borica

Плащане по банков път за поръчки онлайн не се предлага. Плащане с виртуални карти не е възможно.

Плащане по банков път е възможно само за поръчки/резервации, създадени във физически магазин. 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Промени или откажи поръчка

Кога ще бъде доставена моята поръчка?

+
Доставката се извършва в рамките на 7-10 работни дни както за малки пакети, така и за големи колети (мебели, матраци). Ще получите SMS с информация за Вашата доставка в деня, когато бъде обработена и изпратена от централния ни склад и 2-ри SMS/Viber съобщение от куриерската фирма 1 ден преди самата доставка. Работим с Юнимастърс.

JYSK доставя поръчаните от Вас артикули не повече от 30 дни от датата на поръчка, ако артикул/ите са с изчерпана наличност в централния ни склад към момента на поръчката. Ако нямаме възможност да осигурим наличност, то Ви информираме своевременно и възстановяваме сумата за поръчката в рамките на 7 дни, ако е предплатена.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Мога ли да променя своята поръчка?

+
Ако сте направили поръчка във физически магазин:
  • Ако желаете да откажете, върнете или замените своята покупка, моля посетете магазина, в който е направена. Моля, носете със себе си валиден касов бон / фактура за покупката и закупения от Вас артикул.
Ако сте направили поръчка онлайн:
  • Не е възможно да добавяте или премахвате артикули от Вашата поръчка. Необходимо е да създадете oще една на JYSK.bg , ако желаете да закупите още артикули или да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти, за да анулира първата Ви поръчка и да направите нова.
  • Възможно е и да откажете цялата поръчка.
  • Ако желаете да направите промяна в поръчката си, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Не сте получили Вашата фактура?

+
Ако не получите фактурата за Вашата поръчка в рамките на 3-10 работни дни от създаването й, в зависимост от типа поръчка, това може да се дължи на факта, че системата разпознава имейла с фактурата като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ.

Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако фактурата е попаднала там, може да маркирате имейла, като отбележите, че не е СПАМ.

Ако Вашата фактура не е в папка СПАМ, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Не сте получили потвърждение за Вашата поръчка?

+
Ако не получите потвърждение за Вашата поръчка, това може да се дължи на факта, че системата го разпознава като СПАМ и директно го изпраща в папка СПАМ в пощата Ви.

Проверете Вашата СПАМ кутия. Ако потвърждението е попаднало там, може да маркирате, че не е СПАМ. Следващият път когато получите потвърждение на поръчка, то директно ще попадне във Вашата входяща кутия.

Ако Вашето потвърждение все още не е налично, моля свържете се с Отдел Обслужване на клиенти.


 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: почивен ден
  • Неделя: почивен ден 
  • 20.06.2024 (четвъртък) - неработен ден
  • 21.06.2024 (петък) - неработен ден
Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.