Ще се радваме да отговорим на всички ваши запитвания свързани с поръчки, опциите за плащане, Click & Collect или как да промените или отмените вашата поръчка. Ако не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с нашият екип по Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Ако в рамките на 30 мин. след създаването на резервацията Ви не получите потвърждение от магазина, че е приготвена, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
За нас е важно да се чувствате сигурни преди, по време на и след Вашето пазаруване в JYSK. Ето защо предлагаме Гаранция на цените за всички наши продукти.
Ако намерите продукт, който сте закупили от JYSK на по-ниска цена (в JYSK или в магазин на друга верига) в рамките на 30 дни от покупката, ще Ви възстановим разликата в сумите - в брой за поръчки онлайн, а във физическите ни магазини – под формата на карта-ваучер. Цените на артикулите са еднакви както във физическите ни магазини, така и в нашия онлайн магазин jysk.bg.
Условия за Гаранция на цените:
• JYSK сравнява цената на всички идентични артикули. Вижте също „Изключения“ по-долу.
• Претенцията за възползване от Гаранция на цените трябва да бъде предявена в рамките на 30 дни от датата на покупка или доставка (при онлайн поръчките)
• Цената, която трябва да бъде сравнена, трябва да е актуална към момента на предявяване на претенцията за Гаранция на цените
• Трябва да предоставите доказателство за поръчка от JYSK – валиден касов бон или фактура за онлайн поръчка
• Трябва да можете да предоставите документирано доказателство от конкурентния магазин, напр. брошура, линк към офертата, снимка на етикета с актуална дата и опаковка на продукта или подобни
Изключения:
• Артикули, които не са идентични не се покриват от Гаранция на цените. Артикулът трябва да бъде същия модел и да притежава същите технически спецификации, включително същата марка/производител, същия цвят, същите размери, същите аксесоари, същото съдържание и т.н. - следователно да бъде 100% идентичен продукт.
• Гаранция на цените не покрива артикули на изчерпване с допълнителна отстъпка, мостри, оферти при откриване или преоткриване на магазин, артикули по поръчка или артикули от сезонен асортимент Градина и Коледа, специални кампании (с или без ваучери) с допълнителен процент отстъпка на артикул/покупка, намалени артикули по време на кампания Черен петък.
• Гаранция на цените не покрива услуги като доставки, специални кампании за безплатен/намален транспорт и т.н.
• Гаранция на цените се отнася само за поръчки на дребно (частни клиенти) и не важи за поръчки от корпоративни клиенти (B2B сделки).
Моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти JYSK Обслужване на клиенти или посетете някой от нашите физически магазини, за да се възползвате от Гаранция на цените.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
JYSK предлага опция за плащане с дебитните или кредитни карти посочени по-долу:
Плащане по банков път за поръчки онлайн не се предлага. Плащане с виртуални карти не е възможно.
Плащане по банков път е възможно само за поръчки/резервации, създадени във физически магазин.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Доставката се извършва в рамките на 3-7 работни дни за малки пакети и 4-8 работни дни за големи колети (мебели, матраци). Ще получите SMS с информация за Вашата доставка в деня, когато бъде обработена и изпратена от централния ни склад и 2-ри SMS/Viber съобщение от куриерската фирма 1 ден преди самата доставка. Работим с Юнимастърс.
JYSK доставя поръчаните от Вас артикули не повече от 30 дни от датата на поръчка, ако артикул/ите са с изчерпана наличност в централния ни склад към момента на поръчката. Ако нямаме възможност да осигурим наличност, то Ви информираме своевременно и възстановяваме сумата за поръчката в рамките на 7 дни, ако е предплатена.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.