Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна
Лесна и бърза замяна на артикули

Замяна на артикули

Дата:

Представете си следните три сценария: Новото ви канапе се оказва прекалено голямо за дневната. Докато подреждате гардероба, намирате онзи комплект спално бельо, който сте купили като подарък преди година, но така и не сте го подарили. Или пък сте закупили шатра за тазгодишното градинско парти, но след като сте го разопаковали и сглобили се е оказало прекалено голямо за двора. Това са само малка част от ситуациите, в които можете да попаднете и са покрити от новата политика на връщане и замяна в JYSK. Едно от най-важните неща за нашите клиенти е бързата и лесна замяна, когато се наложи, без значение дали продуктът е закупен онлайн или в един от нашите магазини. В JYSK поставяме клиентите ни на първо място, ето защо разгледахме нашата политика на връщане и замяна на артикулите и я направихме по-лесна и по-ясна.

В JYSK е лесно да върнете или замените продукт ако размислите.

  • Ако имате документ, доказващ покупката, можем да възстановим заплатената сума в пълен размер без ограничение във времето. Това важи за продукти, закупени както в магазините, така и онлайн.
  • Ако нямате документ, доказващ покупката, предлагаме ви замяна с друг продукт.
  • Ако върнете продукт, който е повреден или използван по начин, понижаващ стойността му, си запазваме правото да намалим размера на сумата за възстановяване.
  • Продукти по поръчка, като платове, матраци или гардероби, направени по размер, обикновено са с намалена стойност за възстановяване.
  • При доставка или транспорт, осигурени от JYSK, ние възстановяваме първоначалните транспортни разходи. Разходите за транспорт при връщане са за ваша сметка.
  • Освен това предлагаме и 100 нощи тестов период на матраци GOLD. 

Връщане на продукт, закупен онлайн от JYSK.bg

Можете да върнете или замените продукти в някой от нашите физически магазини в България, за да избегнете транспортни разходи. Донесете артикула в най-близкия до вас магазин JYSK в оригиналната му опаковка, ако това е възможно. Не забравяйте касовата бележка или фактурата. Ако желаете от JYSK да се погрижим за транспорта, трябва само да попълните формуляра на нашия сайт или да се свържете с нашия отдел по обслужване на клиенти. В този случай транспортът ще бъде за ваша сметка.

Имайте предвид, че допълнителните разходи по доставяне на артикула до входната врата няма да бъдат възстановени, ако доставката е вече направена.