За нас е важно да се чувствате сигурни преди, по време на и след Вашето пазаруване в JYSK. Ето защо предлагаме Гаранция на цените за всички наши продукти.
Ако намерите продукт, който сте закупили от JYSK на по-ниска цена (в JYSK или в магазин на друга верига) в рамките на 30 дни от покупката, ще Ви възстановим разликата в сумите - в брой за поръчки онлайн, а в магазините – клиентът трябва да избере артикул/и за стойността на разликата. Цените на артикулите са еднакви както във физическите ни магазини, така и в нашия онлайн магазин jysk.bg.
Условия за Гаранция на цените:
• JYSK сравнява цената на всички идентични артикули. Вижте също „Изключения“ по-долу.
• Претенцията за възползване от Гаранция на цените трябва да бъде предявена в рамките на 30 дни от датата на покупка или доставка (при онлайн поръчките)
• Цената, която трябва да бъде сравнена, трябва да е актуална към момента на предявяване на претенцията за Гаранция на цените
• Трябва да предоставите доказателство за поръчка от JYSK – валиден касов бон или фактура за онлайн поръчка
• Трябва да можете да предоставите документирано доказателство от конкурентния магазин, напр. брошура, линк към офертата, снимка на етикета с актуална дата и опаковка на продукта или подобни
Изключения:
• Артикули, които не са идентични не се покриват от Гаранция на цените. Артикулът трябва да бъде същия модел и да притежава същите технически спецификации, включително същата марка/производител, същия цвят, същите размери, същите аксесоари, същото съдържание и т.н. - следователно да бъде 100% идентичен продукт.
• Гаранция на цените не покрива артикули на изчерпване с допълнителна отстъпка, мостри, оферти при откриване или преоткриване на магазин, артикули по поръчка или разпродажби в края на сезона (Коледа, сезон Градина).
• Гаранция на цените не покрива услуги като доставки, специални кампании за безплатен/намален транспорт и т.н.
• Гаранция на цените се отнася само за поръчки на дребно (частни клиенти) не и за поръчки от корпоративни клиенти (B2B сделки).
Моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти JYSK Обслужване на клиенти или посетете някой от нашите физически магазини, за да се възползвате от Гаранция на цените.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.