Кошница

Вашата кошница е празна

Кошница

Вашата кошница е празна

Спестете до 60% на избрани категории!

Рекламации и връщания

Ако имате въпроси относно нашата политика за рекламации и връщания, сме готови да помогнем. В случай че не можете да откриете отговорите на Вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с екипа по Обслужване на клиенти.

Рекламации

Получих артикул с увредена опаковка - какво да направя?

+

За JYSK е много важно артикулите да бъдат доставени в добър и здрав вид. Има случаи, при които артикулът може да се повреди по време на транспортирането. Транспортната фирма трябва да установи този проблем преди доставката.

Повреда на артикулите по време на доставката:

Ако установите, по време на доставката, че артикулът/ите са повредени, Ви съветваме да направите следното :

  • Откажете поръчката и впишете забележка в товарителницата! По този начин уведомявате шофьора на транспортната фирма, че отказвате да приемете стоката. Свържете се с Отдел Обслужване на клиенти, за да получите съдействие за възстановяване на сумата, ако поръчката Ви е предплатена, замяна или нова поръчка.

  • Приемете поръчката с протокол! Шофьорът на транспортната фирма трябва да опише на него повредите, които са се получили по време на транспортирането.

Препоръчително е винаги, когато се съмнявате, че артикулите може да са повредени, да направите снимка на кашона/ите, преди да ги отворите. По този начин ще бъде по-лесно да се докаже, че повредата е причинена от транспорта и ще можем да Ви помогнем. Това ще предотврати подобни случаи и за в бъдеще.

Повредена стока при доставка:

Когато установите някаква повреда на стоката, независимо дали е при доставката или след като отворите пакета/ите, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.

Не съм получил цялата поръчка / Получих грешен артикул:

Ако Ви изпратим артикул, който се различава от поръчания от Вас или липсва част от поръчката, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.

JYSK ще поеме всички разходи за обратното транспортиране на артикулите, в случаите, когато са дефектни или липсва част от поръчката Ви.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Получих дефектен артикул - какво да направя?

+
Ако забележите, в момента на доставката, че артикулът е с дефект, то можете да предявите рекламация, която да бъде уважена по един от следните начини:
- парична компенсация, ако артикулът може да бъде използван и дефектът е малък/козметичен;
- поръчка на резервна част, ако това е възможно;
- замяна с нов артикул;
- връщане на артикула и възстановяване на сумата;

Рекламацията трябва да се заяви във възможно най-кратък срок, след установяване на дефекта.

Рекламация и връщане на стоката във физически магазин на JYSK:

Ако решите да предявите рекламацията  в някой от нашите физически магазини JYSK, моля носете дефектния артикул с Вас или поне снимки на дефекта. Ако искът е заявен своевременно, то имате право на замяна с нов артикул, поръчка на резервна част (ако е възможно) или възстановяване на сумата. Освен стойността на продукта, ще Ви възстановим и транспортните разходи, ако артикулът в поръчката е бил само един.
Открийте най-близкия до Вас магазин JYSK тук
 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Политика за замяна и връщане

Как мога да откажа поръчката си, преди да я получа? 

+

Поръчка, направена във физически магазин 

Ако сте направили поръчка в наш физически магазин, моля свържете се с магазина или Отдел Обслужване на клиенти, за да я откажете. Ако сте предплатили изцяло или частично поръчката си, моля, посетете магазина, за да я анулирате и да получите обратно заплатената сума. Не е възможно да възстановите предплатената сума, без да посетите магазина на място. 

 

Поръчка, направена онлайн 

Ако сте направили онлайн поръчка чрез нашия уебсайт, можете да се свържете с Отдел Обслужване на клиенти тук, за да откажете поръчката си. В зависимост от статуса на Вашата поръчка Отдел Обслужване на клиенти може да я анулира веднага или да Ви информира за следващите стъпки при отказ. 

В рамките на работното ни време, най-бързият начин да се свържете с нас е чрез нашия чат на живо. 

Ако откажете поръчката си, преди да бъде доставена до адреса Ви, ще Ви възстановим сумата за транспорт.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Как можете да се възползвате от „Гаранция на цените“? 

+

За нас е важно да се чувствате сигурни преди, по време на и след Вашето пазаруване в JYSK. Ето защо предлагаме Гаранция на цените за всички наши продукти.

 

Ако намерите продукт, който сте закупили от JYSK на по-ниска цена (в JYSK или в магазин на друга верига) в рамките на 30 дни от покупката, ще Ви възстановим разликата в сумите - в брой за поръчки онлайн, а във физическите ни магазини – под формата на карта-ваучер. Цените на артикулите са еднакви както във физическите ни магазини, така и в нашия онлайн магазин JYSK.bg.

 

Условия за Гаранция на цените:

• JYSK сравнява цената на всички идентични артикули. Вижте също „Изключения“ по-долу.

Претенцията за възползване от Гаранция на цените трябва да бъде предявена в рамките на 30 дни от датата на покупка или доставка (при онлайн поръчките)

Цената, която трябва да бъде сравнена, трябва да е актуална към момента на предявяване на претенцията за Гаранция на цените

Трябва да предоставите доказателство за поръчка от JYSK – валиден касов бон или фактура за онлайн поръчка

• Трябва да можете да предоставите документирано доказателство от конкурентния магазин, напр. брошура, линк към офертата, снимка на етикета с актуална дата и опаковка на продукта или подобни

 

Изключения:

Артикули, които не са идентични не се покриват от Гаранция на цените. Артикулът трябва да бъде същия модел и да притежава същите технически спецификации, включително същата марка/производител, същия цвят, същите размери, същите аксесоари, същото съдържание и т.н. -  следователно да бъде 100% идентичен продукт.

Гаранция на цените не покрива артикули на изчерпване с допълнителна отстъпка, мостри, оферти при откриване или преоткриване на магазин, артикули по поръчка или разпродажби в края на сезона (Коледа, сезон Градина).

Гаранция на цените не покрива услуги като доставки, специални кампании за безплатен/намален транспорт и т.н.

Гаранция на цените се отнася само за поръчки на дребно (частни клиенти) не и за поръчки от корпоративни клиенти (B2B сделки).

Моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти JYSK Обслужване на клиенти или посетете някой от нашите физически магазини, за да се възползвате от Гаранция на цените.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Какви са Правилата и Условията за връщане в JYSK?

+

В JYSK  е лесно да върнете или замените артикул, ако промените решението си. 

Ние възстановяваме цялата сума, без ограничение в срока за връщане за артикули, които са нови, неупотребявани и в търговски вид и за които разполагате с оригинален документ за покупката. Това се отнася както за артикули, закупени във физически магазин, така и онлайн. Най-бързият и лесен начин да върнете Вашия артикул е във физически магазин на JYSK. Ако върнете артикула в магазин, получавате сумата за него веднага*, включително и сумата за транспорт, заплатена при онлайн поръчка, ако върнете цялата поръчка. По този начин подсигуряваме добрия вид на артикула и можем да го продадем отново на друг клиент. Без да възстановяваме първоначално заплатената сума за доставка по оригиналната Ви поръчка, можем да организираме изтеглянето и връщането й. За организиране на транспорт за връщане, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти тук

 

*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица. 

 

Опаковане на артикулите, които желаете да върнете 

 

В JYSK се грижим за устойчивото развитие. Следователно Ви молим да запазите опаковките на артикулите, докато не сте напълно сигурни, че искате да задържите покупката си, за да можете да ги използвате при връщането им. 

Когато връщате артикул в магазин, предпочитаме да го получим в оригинален вид и опаковка. В този случай бихме могли да го продадем отново и да удовлетворим друг клиент. Ако артикулът не е в оригинален вид, магазинът запазва правото си да определи дали да възстанови пълната сума за него, да възстанови сумата частично или да издаде подаръчен ваучер за стойността му. Не е задължително да разглобите артикула, когато го връщате в магазин. 

Ако ние организираме връщането на артикула чрез наш куриер, артикулът трябва да бъде разглобен и опакован, за да го запазите здрав и да сте сигурни, че ще получите сумата за него в пълен размер. Препоръчваме Ви да отваряте поръчките си внимателно и да пазите опаковките на артикулите, ако не сте сигурни дали ще запазите поръчката си. 

Прочетете повече относно нашите Правила и условия за връщане тук

 

100 дни тестов период на матраци GOLD серия 

Предлагаме Ви 100 дни тестов период за матраци от серия GOLD. Моля, имайте предвид, че нашият 100-дневен тестов период е политика за замяна, а не политика за връщане на матрак. 100-те дни тестов период не важат за топ-матраци и надматрачни постелки от серия GOLD. 

Прочетете повече относно нашия 100-дневен тестов период за матраци GOLD серия 

 

Моля, имайте предвид: 

  • Ако връщате артикул, който е увреден или използван по начин, който значително намалява стойността му, ние си запазваме правото да намалим сумата за възстановяване или да откажем връщането. 

  • Ако не разполагате с оригинален документ за покупката (касов бон и/или фактура) не можем да Ви предложим връщане или замяна. За връщането или замяната на един или повече артикули, закупени от физически магазин JYSK е задължително предоставянето на оригинален касов бон, издаден за покупката им. Касовият бон съдържа УНП (Уникален номер на продажба), който задължително се отразява в сторно документа, издаден за връщането или замяната на артикулите. Сторно документът съдържа най-малко посочените в чл. 26, ал.1, т.1 - 11 (Наредба Н-18 на НАП) реквизити, както и номер, дата и час на издаване на фискалния/системния бон, по повод на който се издава сторно документът, причината за сторно операцията и надпис "СТОРНО".За онлайн поръчки Вашият документ за връщане/замяна е фактурата, която сте получили на имейла, посочен в поръчката Ви. За покупки от физически магазин се нуждаете от оригинален касов бон. Ако не разполагате с касовия бон, магазинът може да го намери в системата, ако плащането е извършено с карта и разполагате с банковите детайли за превода. Това е възможно само за покупки, направени в рамките на 1 календарна година. 

  • Разопакован и използван текстил за спалня (спално бельо, завивки, възглавници, протектори за матраци) не подлежат на връщане и замяна. Разопаковани топ матраци и матраци на руло са с намалена сума за възстановяване по подразбиране и спрямо преценката на състоянието им. 

  • Когато връщате артикул във физически магазин ние Ви възстановяваме първоначално заплатената сума за транспорт по онлайн поръчка. Това условие се отнася само ако цялата поръчка (всички артикули) се връща на място в магазин. Ако искате JYSK да организира изтеглянето на поръчката Ви от адрес, ние няма да възстановим първоначалната сума за транспорт, тъй като тя ще покрие нашите разходи за връщането на артикулите. Ако връщате поръчка в магазин, която е била доставена до Ваш адрес от магазина с местен куриер, то сумата за доставка няма да Ви бъде възстановена.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Политика за замяна и връщане

Бих искал/а да върна онлайн поръчката си - как може да стане това? 

+

Ако сте променили решението си относно Вашата поръчка, то можете лесно да я върнете. Ние възстановяваме цялата сума, без ограничение в срока за връщане за артикули, които са нови, неупотребявани и в търговски вид и за които разполагате с оригинален документ за покупката. Това се отнася както за артикули, закупени във физически магазин, така и онлайн. Най-бързият и лесен начин да върнете Вашия артикул е във физически магазин на JYSK. Ако върнете артикула в магазин, получавате сумата за него веднага*, включително и сумата за транспорт, заплатена при онлайн поръчка, ако връщате цялата поръчка. По този начин подсигуряваме добрия вид на артикула и можем да го продадем отново на друг клиент. Без да възстановяваме първоначално заплатената сума за доставка по оригиналната Ви поръчка, можем да организираме изтеглянето и връщането й.
За организиране на транспорт за връщане, моля свържете се с нашия Отдел за Обслужване на клиенти. 

 

*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица. 

 

Ако сте получили артикул с дефект, моля прочетете повече относно предявяването на рекламация

 

Върнете Вашите артикули в магазин 

Най-бързият и лесен начин да върнете артикул е във физически магазин на JYSK. Ако върнете артикула в магазин, получавате сумата за него веднага*, включително и сумата за транспорт, заплатена при онлайн поръчка, ако връщате цялата поръчка. По този начин подсигуряваме добрия вид на артикула и можем да го продадем отново на друг клиент. 

 

1.  Опаковайте Вашия артикул(и) внимателно и по възможност в оригиналната му опаковка 

2.  Донесете Вашия артикул(и), заедно с оригинален касов бон/фактура в магазина 

 

*Ако връщате онлайн поръчка, заплатена с фактура на фирма, то сумата за нея ще бъде възстановена по банков път / обратно по картата, с която е заплатена в рамките на 1 седмица. 

 

Върнете артикулите си с куриер (малки пакети до 20 кг.) 

Ако сте получили поръчката си с куриерска фирма Юнимастърс, то в такъв случай сте направили онлайн поръчка с доставка до личен или служебен адрес. Моля, следвайте стъпките по-долу, за да върнете поръчката си:  

  1. Попълнете онлайн формата за отказ, за да ни информирате за Вашето връщане. Можете да намерите онлайн формата за отказ тук . След като Отдел Обслужване на клиенти получи Вашата заявка, ще се свърже с Вас за допълнително съдействие.

  1. Ще получите Вашата форма за връщане чрез имейл. Моля, принтирайте попълнената форма за връщане от сайта (стъпка 1) и я поставете във Вашия пакет. Ако не разполагате с принтер, можете да напишете собственоръчно номера на Вашата поръчка на лист и да го поставите във Вашия пакет. 

  1. Опаковайте Вашия артикул(и) внимателно и по възможност в оригиналната му опаковка. 

  1. Свържете се с Отдел Обслужване на клиенти, за да организират изпращането на куриер на Юнимастърс, който да изтегли пакета от Вашия адрес. Моля, пазете документа за връщане, докато не Ви изпратим кредитно известие за възстановяване на сумата. 

 

Върнете артикулите си с куриер (големи колети - мебели, матраци над 20 кг.) 

Ако сте получили поръчката си с Юнимастърс, то в такъв случай сте направили онлайн поръчка с доставка до личен или служебен адрес. Моля, следвайте стъпките по-долу, за да върнете поръчката си: 

  1. Свържете се с Отдел Обслужване на клиенти, за да уточните кога да бъде изтеглена Вашата поръчка. 

  1. Разглобете и опаковайте артикула(ите) внимателно и по възможност в оригиналната му опаковка, за да за да го запазите здрав и да сте сигурни, че ще получите сумата за него в пълен размер. 

  1. Подсигурете предаването на артикула, който връщате на куриер в уговореното време. 

  1. След като артикулът бъде получен от нас, ще Ви изпратим кредитно известие за възстановяване на сумата. 

  1. Моля, пазете документа за връщане, докато не Ви изпратим кредитно известие за възстановяване на сумата. 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.