Рекламации и връщания

Ако имате въпроси относно нашата политика за рекламации и
връщания, сме готови да помогнем. В случай че не можете да откриете отговорите на вашите въпроси по-долу, винаги сте добре дошли да се свържете с екипа по Обслужване на клиенти.

Политика за смяна и връщане

Отговор

Когато пазарувате в JYSK.bg имате 14-дневно право, от датата на покупката, да я върнете обратно.

Това 14-дневно право на отказ ви дава възможност да върнете закупената онлайн стока, а ние да ви възстановим нейната стойност, както и тази за транспорта. Когато връщате продукта в някой от нашите магазини JYSK, моля не забравяйте да си донесете и фактурата за покупката. Открийте най-близкия до Вас магазин JYSK тук

Ако решите да върнете продуктите в някой от магазините ни, моля запазете оригиналната им опаковка. Също така важно условие е да представите фактурата за покупката. Открийте най-близкия до Вас магазин JYSK тук

Ако желаете може директно да се свържете с JYSK Обслужване на клиенти като изпратите е-мейл или попълните формуляра за отказ тук.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако изберете да върнете стоката в някой от нашите магазини JYSK, парите ще Ви бъдат възстановени веднага

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако желаете да се откажете от вашата поръчка преди да сте получили фактурата за нея, моля свържете с JYSK Обслужване на клиенти. Трябва само да продиктувате номера на поръчката, за да може да  бъде изтрита.
 
Парите по вашата сметка ще бъдат възстановени след като стоката се достави в нашия склад.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако искам да откажа своята покупка след 14 дни, JYSK дава удължено право на замяна или връщане на дадена стока.

Върнете покупката си по всяко време

В JYSK е лесно да върнете или замените продукт, ако размислите. 

Ако имате документ, доказващ покупката и артикулът, който желаете да върнете е НОВ, в търговски вид, можем да възстановим заплатената сума в пълен размер без ограничение във времето. Това важи за продукти, закупени както в магазините, така и онлайн. 
 
Моля, имайте предвид: 

- Ако нямате документ, доказващ покупката - касов бон или фактура (при поръчки онлайн) НЕ можете да върнете или замените артикул.
- Ако върнете продукт, който е повреден или използван по начин, значително понижаващ стойността му, си запазваме правото да намалим размера на сумата за възстановяване. 
- Продукти по поръчка, като например платове, матраци или гардероби, направени по размер, обикновено са с намалена стойност за възстановяване. 
- Ние възстановяваме първоначалните транспортни разходи. Разходите за транспорт при връщане са за ваша сметка.

Срокът за отказ и връщане на дадена стока е много по-дълъг от 14 дневния, посочен в Закона за потребителя в Европейския съюз.

Ако желаете да се откажете от Вашата покупка след 14 дневното право на отказ, моля свържете се с някой от нашите магазини или директно с JYSK Обслужване на клиенти на тел: +359 2 4744546.
Ако отидете да върнете артикула на място в най-близкия до Вас магазин, ще си спестите разходите за транспорта. Продуктът трябва да бъде в неговата оригинална опаковка. Също така важно условие е да носите и фактурата за самата покупка, за да можем да ви върнем парите. Стойността на доставката, както и  всички други допълнителни услуги НЕ се възстановява.
Открийте най-близкия до Вас магазин JYSK тук

Ако желаете да се свържете с JYSK Обслужване на клиенти, изпратете  имейл на jyskbg@jysk.com или се обадете на тел: +359 2 4744546 . Ние ще Ви възстановим стойността на артикулите. Транспортните разходи, както и всички останали услуги не се възстановяват. Вие поемате и стойността за обратния транспорт на стоката.

Ако желаете да се възползвате от правото си на замяна или връщане на закупен онлайн артикул трябва да са спазени следните условия:

  • Продуктът трябва да бъде в своята оригинална опаковка.

  • Ако е възможно, опаковката да бъде възстановена в първоначалния си вид.

  • Ако сте извадили продукта ,за да го видите, трябва да го приберете обратно в опаковката, както и качеството му да не бъде нарушено.

  • Качеството на продукта и опаковката са важни, за да може след това да бъде продаден.

  • Мебелите, които пристигат разглобени трябва да бъдат върнати в същия вид, както и да не липсват части от тях.

  • Ако сте си поръчали матраци Ви съветваме да не премахвате найлоновата опаковка, за да може да се запази качеството им.

  • Предлагаме 100-дневен тест период на всички матраци серия GOLD. 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

За нас е важно да се чувствате сигурни преди, по време на и след Вашето пазаруване в JYSK. Ето защо предлагаме Гаранция на цените за всички наши продукти.

 

Ако намерите продукт, който сте закупили от JYSK на по-ниска цена (в JYSK или в магазин на друга верига) в рамките на 30 дни от покупката, ще Ви възстановим разликата в сумите - в брой за поръчки онлайн, а в магазините – клиентът трябва да избере артикул/и за стойността на разликата. Цените на артикулите са еднакви както във физическите ни магазини, така и в нашия онлайн магазин jysk.bg.

 

Условия за Гаранция на цените:

• JYSK сравнява цената на всички идентични артикули. Вижте също „Изключения“ по-долу.

Претенцията за възползване от Гаранция на цените трябва да бъде предявена в рамките на 30 дни от датата на покупка или доставка (при онлайн поръчките)

Цената, която трябва да бъде сравнена, трябва да е актуална към момента на предявяване на претенцията за Гаранция на цените

Трябва да предоставите доказателство за поръчка от JYSK – валиден касов бон или фактура за онлайн поръчка

• Трябва да можете да предоставите документирано доказателство от конкурентния магазин, напр. брошура, линк към офертата, снимка на етикета с актуална дата и опаковка на продукта или подобни

 

Изключения:

Артикули, които не са идентични не се покриват от Гаранция на цените. Артикулът трябва да бъде същия модел и да притежава същите технически спецификации, включително същата марка/производител, същия цвят, същите размери, същите аксесоари, същото съдържание и т.н. -  следователно да бъде 100% идентичен продукт.

Гаранция на цените не покрива артикули на изчерпване с допълнителна отстъпка, мостри, оферти при откриване или преоткриване на магазин, артикули по поръчка или разпродажби в края на сезона (Коледа, сезон Градина).

Гаранция на цените не покрива услуги като доставки, специални кампании за безплатен/намален транспорт и т.н.

Гаранция на цените се отнася само за поръчки на дребно (частни клиенти) не и за поръчки от корпоративни клиенти (B2B сделки).

 

Моля, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти JYSK Обслужване на клиенти или посетете някой от нашите физически магазини, за да се възползвате от Гаранция на цените.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Прикачете вашите файлове в това поле.
Поддържащи формати: png jpg gif pdf doc docx.

Рекламации

Отговор

За JYSK е много важно продуктите да бъдат доставени в добър и здрав вид. Има случаи, при които артикула може да се повреди по време на транспортирането. Транспортната фирма трябва да установи този проблем преди доставката.
Повреда на артикулите по време на доставката
Ако установите, по време на доставката, че стоката е повредена, Ви съветваме да направите следното :

 

  • Откажете фактурата! По този начин уведомявате шофьора на транспортната фирма, че отказвате да приемете стоката. Когато продуктите бъдат транспортирани в нашия магазин, ще получите кредитно известие и възстановяване на сумата по вашата сметка.

  • Приемете стоката с протокол. Шофьорът на транспортната фирма трябва да опише на него повредите, които са се получили по време на транспортирането.

Препоръчително е винаги когато се съмнявате, че стоката може да бъде повредена, да направите снимка на кашона преди да го отворите. По този начин ще бъде по-лесно да се докаже, че повредата е причинена от транспорта и ще можем да Ви помогнем. Това ще предотврати подобни случаи за в бъдеще.
 

Повредена стока при доставка – свържете се с JYSK Обслужване на клиенти:

 Когато установите някаква повреда на стоката, независимо дали е при доставката или след като отворите пакета, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.

Не съм получил цялата поръчка / Получих грешен артикул.

Ако Ви изпратим артикул, който се различава от поръчания от Вас или липсва част от поръчката, моля свържете се с JYSK Обслужване на клиенти.

JYSK ще поеме всички разходи за обратното транспортиране на стоката, в случаите когато е дефектна или липсва част от нея.

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Отговор

Ако забележите, в момента на доставката, че артикула е дефектен имате право на замяна с нов, отстраняване на дефекта или възстановяване на сумата за продукта . Рекламацията трябва да се заяви във възможно най-кратък срок, след установяване на дефекта.
Рекламация и връщане на стоката:
Ако решите да предявите рекламацията  в някой от нашите магазини JYSK, моля носете дефектния артикул с вас или поне снимка на повредата.  Ако искът е заявен своевременно имате право на замяна с нов артикул, поправка на повредения или връщане на парите. Освен стойността на продукта, ще ви възстановим и транспортните разходи. Открийте най-близкия до Вас магазин JYSK тук
 

Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.

Прикачете вашите файлове в това поле.
Поддържащи формати: png jpg gif pdf doc docx.