Отдел Обслужване на клиенти – Често задавани въпроси

Уважаеми клиенти, 

Във връзка с предстоящите празници Отдел Обслужване на клиенти няма да работи на 01.05 (четвъртък) и 06.05 (вторник). Моля, имайте предвид, че куриерските фирми няма да извършват доставки на 01.05 и 06.05 и това може да  доведе до допълнително забавяне в сроковете за доставка.

Екипът на ЮСК ви пожелава хубави пролетни празници!


Уважаеми клиенти, 

моля, имайте предвид, че поради текущия процес на смяна на куриерските фирми, с които доставяме вашите онлайн поръчки, може да има временно забавяне в сроковете за доставка. Моля да ни извините за причиненото неудобство. 

Благодарим ви за проявеното търпение и разбиране!


Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?

80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.

Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.

В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.

С удоволствие ще ви съдействаме.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Свържете се с нас в Messenger
Средно време за отговор: 1 час
Live chat - Offline
Средно време на изчакване: 10 сек.
02 474 45 46
Средно време на изчакване: 3-5 мин.
Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30
  • Неделя: почивен ден 
  • 01.05 (четвъртък) - неработен ден
  • 06.05 (вторник) - неработен ден
Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.