Отдел Обслужване на клиенти – Често задавани въпроси

Уважаеми клиенти, 

Във връзка с технически проблем в нашия централен склад, всички малки поръчки за населените места извън София (и куриер за доставка Sameday), създадени от 07.08 до 11.08 ще бъдат обработени и изпратени със закъснение.  Към момента проблемът все още не е отстранен, като забавянето може да обхване и поръчките, създадени през следващите няколко дни. Очакваният срок за доставка е между 8 и 12 работни дни. 

Моля, ако имате нужда от допълнително съдействие относно поръчката си, свържете се с Отдел Обслужване на клиенти!

Благодарим ви за проявеното търпение и разбиране!


Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?

80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.

Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.

В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.

С удоволствие ще ви съдействаме.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Свържете се с нас в Messenger
Средно време за отговор: 1 час
Live chat - Offline
Средно време на изчакване: 10 сек.
02 474 45 46
Средно време на изчакване: 3-5 мин.
Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30
  • Неделя: почивен ден 

 

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.