Отдел Обслужване на клиенти – Често задавани въпроси

🎄 Празнично работно време - магазини JYSK 🎄

Уважаеми клиенти,

Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници, всички физически магазини на JYSK ще работят с намалено работно време, както следва:

  26.12.2025 г. (петък) – от 12:00 ч.
  31.12.2025 г. (сряда) – до 18:00 ч.

Всички физически магазини на JYSK няма да работят на 24.12.2025 г. (сряда), 25.12.2025 г. (четвъртък) и 01.01.2026 г. (четвъртък). На 02.01.2026 г. (петък) всички магазини JYSK ще работят със стандартно работно време.

📦 Важна информация за резервации "Кликни и Вземи"

Моля, имайте предвид, че ще можете да създавате резервации "Кликни и Вземи" до 28.12.2025 г. включително, след което услугата ще бъде спряна. Тя ще бъде отново активна на 02.01.2026 г. 

🎄 Празнично работно време - Обслужване на клиенти🎄

Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници, работното време на отдел Обслужване на клиенти ще бъде както следва:

   24.12 - 28.12.2025 г. - почивни дни
   29.12 - 30.12.2025 г. - работни дни със стандартно работно време
   31.12.2025 г. - 04.01.2026 г. - почивни дни

🌐 Важна информация за уебсайта JYSK.bg

Във връзка с необходимите настройки за преминаване към еврото, уебсайтът JYSK.bg ще бъде временно недостъпен в следния период:

   • от 31.12.2025 г., 16:00 ч. до 02.01.2026 г., 10:00 ч.

През това време при достъп до сайта ще се изписва информационно съобщение за планирани настройки. Благодарим ви за разбирането!


🎁 Доставка преди Коледа 🎅🏼

Уважаеми клиенти,

Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници, както и почивните дни на куриерските ни фирми (Netcourier, CVC и Sameday), очакваните срокове на доставка на вашите онлайн поръчки до адрес ще бъдат следните:

   Ако направите вашите поръчки до 16.12.2025 г. включително, очакваният период на доставка е 19.12 - 23.12.2025 г.
   Ако направите вашите поръчки в периода 17.12 - 23.12.2025 г., очакваният период на доставка е 29.12 - 30.12.2025 г.
   Ако направите вашите поръчки в периода 24.12.2025 г. - 04.01.2026 г., очакваният период на доставка е 07.01 - 15.01.2026 г.

Моля, имайте предвид, че в по-малките населени места куриерските фирми доставят по график в определени дни от седмицата спрямо пощенския код и това може да доведе до забавяне на доставка с до 5 работни дни.

За да получите вашите онлайн поръчки с избор на доставка в магазин преди коледните и новогодишни празници, то те трябва да са създадени до 09.12.2025 г.

Екипът на JYSK ви пожелава топли и уютни празници!


Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?

80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.

Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.

В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.

С удоволствие ще ви съдействаме.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Live chat - Offline
Средно време на изчакване: 10 сек.
02 474 45 46
Средно време на изчакване: 3-5 мин.
Свържете се с нас в Messenger
Средно време за отговор: 1 час
Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 17:00
  • Събота: почивен ден
  • Неделя: почивен ден

 

Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.