Кошница
Кошница
Ако имате въпроси относно нашите магазини, моля погледнете по-долу.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Вашата поръчка се пази от момента, в който получите потвърждение от магазина до края на следващия работен ден на магазина или в рамките на 48 часа от получаване на потвърждението.
Когато магазинът приготви Вашата поръчка, ще бъдете уведомени чрез еmail и SMS.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.
Ако желаете да проверите наличността на артикулите в нашите физически магазини JYSK, направете следното:
Моля имайте предвид, че артикулите, които се предлагат само онлайн нямат наличност във физическите ни магазини, но могат да се поръчат онлайн и да се доставят в избран от Вас магазин.
Не сте получили отговор на вашето запитване ? Пишете до Обслужване на клиенти.