Отдел Обслужване на клиенти – Често задавани въпроси

Уважаеми клиенти,

Моля да имате предвид, че магазин JYSK в Пловдив, Ритейл парк Райков вече е затворен за постоянно.

Ако имате вече създадена поръчка в този магазин, може да я вземете от новата локация на ул. Кукленско шосе 8Б, ритейл парк Park Maxx, където нашите колеги ще ви съдействат.

Официалното откриване на новата локация ще бъде на 29 май от 10:00 ч. Заповядайте да го отпразнувате с нас и се възползвайте от отстъпки до 75% на над 2000 артикула!


Уважаеми клиенти, 

Моля, имайте предвид, че поради текущия процес на смяна на куриерските фирми, с които доставяме вашите онлайн поръчки, може да има временно забавяне в сроковете за доставка. Моля да ни извините за причиненото неудобство. 

Благодарим ви за проявеното търпение и разбиране!


Нуждаете се от съдействие или съвет при избора на най-подходящия за вас продукт? Търсите информация относно артикулите или услугите, които предлагаме?

80% от нашите клиенти откриват отговорите на въпросите си в нашите Често Задавани Въпроси по-долу.

Ако не можете да откриете отговора, който търсите на нашата страница, моля свържете се с нашия Отдел Обслужване на клиенти като използвате опцията за чат или чрез телефонно обаждане, за да получите най-бърз отговор.

В извънработно време можете да се свържете с нас чрез имейл.

С удоволствие ще ви съдействаме.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Свържете се с нас в Messenger
Средно време за отговор: 1 час
Live chat - Offline
Средно време на изчакване: 10 сек.
02 474 45 46
Средно време на изчакване: 3-5 мин.
Работно време на Отдел Обслужване на клиенти
  • Пон-пет: 08:30 - 19:00
  • Събота: 09:00 - 17:30
  • Неделя: почивен ден 
Работното време на нашите магазини можете да намерите тук.